Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi marcă înregistrată

Data publicării:
coca 1

Foto: Gulliver/GettyImages

Coca-Cola a depus cerere în 2011 pentru ca designul sticlelor din plastic, sticlă şi metal ale companiei să fie înregistrat în Uniunea Europeană, argumentând că forma acestora este „o evoluţie naturală” a sticlelor băuturilor companiei, potrivit unui comunicat al Curţii Generale a UE.

Biroul pentru Armonizare a Pieţei Interne (OHIM) a decis că forma sticlelor „nu are niciun element caracteristic” care să justifice o marcă.

Curtea Generală a UE a susţinut decizia OHIM, afirmând că sticla de Coca-Cola „nu posedă vreo caracteristică distinctă faţă de alte sticle de pe piaţă”, se arată în comunicat.

Decizia poate fi contestată la Curtea Europeană de Justiţie.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri