Sari la conținut

P&G vrea să renunţe la Duracell. Şi la jumătate din mărcile pe care le deţine

Cel mai probabil va menţine detergentul Tide, scutecele Pampers şi crema de piele Olay. Dar bateriile Duracell ar urma să fie separate într-o companie de sine stătătoare. Iar acţionarilor Procter & Gamble le-ar fi oferit posibilitatea să îşi transfere participaţiile pe viitoarea companie Duracell.

Prin renunţarea la mai bine de jumătate dintre mărcile sale, Procter & Gamble doreşte să devină o companie mai sprintenă. Asta după ce profitul companiei a scăzut în trimestrul al treilea al acestui an la 1,9 miliarde de dolari faţă de 3 miliarde, anul trecut.

Procter & Gamble a cumpărat marca Duracell în 2005, la pachet cu Gillete, într-o tranzacţie gigant de 53 de miliarde de dolari.

Pe aceeași temă