Nou record pentru „Despacito”. A egalat recordul săptămânilor petrecute în fruntea „Billboard Hot 100”

Data publicării:
despacito

Hitul „Despacito” a intrat luni în Panteonul melodiilor de succes, dominând de șaisprezece săptămâni consecutive clasamentul american al celor mai bine vândute melodii, „Billboard Hot 100”, potrivit Nielsen Music, citată de Agerpres.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

„Despacito”, piesa reggaeton a cântărețului din Puerto Rico Luis Fonsi în versiunea remixată cu Justin Bieber, a egalat astfel numărul de săptămâni petrecute de melodia „One sweet day”, interpretată de Mariah Carey și de Boyz II Men, în fruntea aceluiași clasament între 1995 și 1996.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Performanța este remarcabilă pentru un cântec într-o altă limbă decât engleza, în condițiile în care ultima melodie în limba spaniolă care a ajuns în vârful acestui top a fost „Macarena”, în 1996.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Versiunea originală a hitului „Despacito”, cu rapper-ul din Puerto Rico, Daddy Yankee, care apare, de asemenea, în remix-ul cu Bieber, a doborât deja recordul pentru videoclipul cel mai vizionat pe YouTube, fiind vizualizată de peste 3,4 miliarde de ori de la lansarea sa în luna ianuarie.

Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media

Pentru săptămânile ce vor urma, „Despacito” ar putea avea probleme în a se menține în fruntea clasamentului, în condițiile în care superstarul pop Taylor Swift a lansat vineri un nou cântec, intitulat „Look What You Made Me Do”, primul single de pe noul său album care va apărea la 10 noiembrie. Melodia a fost ascultată în prima zi de peste opt milioane de ori pe Spotify, cunoscuta platformă de muzică online, pe care Swift a boicotat-o mult timp în semn de protest față de politica sa de remunerare a artiștilor.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri