Sari la conținut

Daily Mail, acuzat de încălcarea normelor etice într-un articol despre imigranţii români şi bulgari

Articolul în cauză a fost publicat pe data de 31 decembrie 2013 şi vorbea despre numărul mare de imigranţi care urmau să ajungă în Marea Britanie după ridicarea restricţiilor de muncă.

După o anchetă care a durat mai bine de 7 luni, Comisia de reglementare a presei a concluzionat că Daily Mail a folosit în articol citate false, scoase din context şi informaţii eronate. Ca urmare a deciziei, Daily Mail trebuie să publice o clarificare în ziar.