Sari la conținut

FOTO. Români blocaţi pe aeroportul din Liverpool din cauza furtunii Ophelia. Reacția Wizz Air

Aproximativ 150 de pasageri ai unei curse care trebuia să plece aseară de pe aeroportul din Liverpool către Craiova au rămas la sol. Oamenilor li s-a spus că avionul care trebuia să îi preia nu a mai ajuns la ei din cauza furtunii Ophelia. Iniţial, au primit asigurări că li se va oferi cazare şi transport către aeroportul Luton din Londra pentru continuarea călătoriei, dar până la urmă, unii pasageri au fost lăsaţi să se descurce pe cont propriu. Printre călători sunt și mulți copii.

„Iniţial, câţiva oameni au prins o variantă de cazare în Luton şi transport. Acum ni s-a spus că nu ne mai oferă nimic, pur şi simplu, şi să ne descurcăm. A fost doar un foc de paie pentru că în avioane locurile erau foarte puţine, au prins 7-8 oameni loc pentru dimineaţă, încă vreo 10 persoane la prânz. Eu de exemplu, am găsit loc ca să mă întorc acasă miercuri, la 8 seara. O să stau 48 de ore pe drum, între aeroporturi, prin aeroporturi”, a relatat un pasager la Digi24.

„Foarte multe familii cu copii au fost lăsate practic în aeroport, fără niciun fel de explicaţie. Unele persoane au plecat pe cont propriu, altele au plecat cu rezervări din partea companiei. Practic, aproximativ jumătate din aeronavă a rezolvat situaţia cu transportul către Londra - Luton şi cu acomodarea, iar cealaltă jumătate a fost lăsată în aeroport. Pe noi ne-au reprogramat la ora 13 şi 40 de minute, dar au fost făcute rezervări până vineri”,  a povestit un alt pasager.

Reprezentanţii companiei Wizz Air au făcut precizări cu privire la situaţia de pe aeroportul din Liverpool.

„Zborul Wizz Air W6 3983 de la Craiova la Liverpool din dată de 16 octombrie a fost direcţionat către aeroportul din Doncaster Sheffield din cauza condiţiilor meteo nefavorabile de la Liverpool. În consecinţă, zborul Wizz Air W6 3984 de la Liverpool spre Craiova a fost anulat. Tuturor pasagerilor li s-a oferit posibilitatea reprogramării gratuit pe zboruri alternative WIZZ, rambursare completă, cazare sau decontarea altor costuri cauzate de întârziere în concordanţă cu politică Wizz Air şi reglementările UE. Cu toate că situaţia a fost independenţa de Wizz Air, compania îşi cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat, dar siguranţa pasagerilor, a echipajului şi a aeronavei este prioritatea numărul 1 a companiei”, au declarat reprezentanții companiei.