„Cea mai conectată maşină de până acum” vine din China

Data actualizării: Data publicării:
masina

Deși inovațiile chinezești în materie de tehnologie auto sunt privite cu scepticism, gigantul auto Geely Hangzhou, care deține și marca Volvo, vrea să dovedească contrariul - va lansa anul viitor, sub marca Lynk & Co, un SUV de mici dimensiuni care va dispune de o tehnologie aparte, denumită Lynk’s USP.

masina

Aplicația Lynk’s USP va fi disponibilă pe smartphone și va înlocui chiar și cheia clasică. Aceasta va bloca și debloca automobilul, lucru care permite o utilizare mult mai flexibilă. De exemplu, un proprietar de mașină ar putea autoriza mecanicii să preia mașina lăsată într-o parcare pentru a o duce la service.

De asemenea poate permite angajaților unei curățătorii chimice să ridice sau să lase pachete cu haine din portbagajul mașinii fără ca proprietarul să fie prezent.  

Aplicația poate ajuta proprietarii să închirieze mașinile lor cu ușurință, un sistem gen car-sharing putând aduce venituri suplimentare. Aceasta poate gestiona, de asemenea, plăți și taxe necesare circulației și poate comunica cu alte vehicule ale mărcii, schimbând informații despre trafic. Asemenea aplicații sunt folosite și de alte mărci auto în prezent. 

Lynk’s USP va permite viitorului proprietar să urmărească pe smartphone fabricarea vehiculului comandat și eventual să intervină pentru modificarea listei de dotări. Ceva asemănător este disponibil și pentru noua generație Opel Insigna.

Interesant este că aplicația Lynk’s USP va putea fi dezvoltată ulterior împreună cu proprietarul mașinii, dezvoltarea putând fi „fără limită”, conform unor oficial al mărcii. La aceasta pot fi adăugate numeroase opțiuni importante pentru client.

Oficialii Lynk & Co au anunțat că viitorul SUV va dispune de tehnologiile de conectare la internet, aceasta fiind şi explicaţia pentru numele mai puţin obişnuit al brandului. De altfel, compania a anunţat că primul model va fi „cea mai conectată maşină de până acum”, iar Alain Visser, vicepreşedinte senior al brandului, afirmă că această direcţie vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri