Sari la conținut

General Motors contactează pe Facebook clienții care nu vin în service cu mașinile care au defecțiuni

Iniţial problema a fost lipsa pieselor, fiindcă multe modele au ieşit din producţie, acum însă problema sunt şoferii. În ciuda publicităţii negative care a înconjurat evenimentul, majoritatea şoferilor au ignorat complet scrisorile de la General Motors prin care erau chemaţi în service.

Directorul general le-a trimis acestora chiar şi o scrisoare personală pentru a-i convinge să vină la reparaţii, s-au şi dat telefoane iar General Motors a început chiar să-şi contacteze clienţii pe Facebook. 

Potrivit autorităţilor americane, în medie la un an şi jumătate după o campanie de rechemări, 75% dintre maşini sunt reparate doar că puţine campanii au fost atât de serioase ca aceasta.

General Motors a anunţat că aproape 2,4 milioane de maşini au un contact defect care poate opri motorul în mers, timp în care şi airbagurile sunt dezactivate.