Sari la conținut
News Alert

Jaguar lansează în acest an primul SUV al mărcii, bazat pe prototipul C-X17

 

Cu ajutorul unor vehicule precum sedan-ul entry-level XE şi Discovery Sport, al mărcii-soră Land Rover, divizia britanică de lux a Tata Motors vrea să crească vânzările în acest an la peste 500.000 de vehicule, relatează Bloomberg. Jaguar Land Rover a comercializat anul trecut 462.678 de vehicule, în creştere cu 9% faţă de 2013.

Extinderea va continua în 2016, când va intra la vânzare crossover-ul cu cinci locuri F-PACE, a anunţat compania. Jaguar Land Rover investeşte 3,5 miliarde de lire sterline (5,3 miliarde de dolari) în anul care se va încheia în martie, pentru extinderea gamei, pe fondul concurenţei puternice, notează mediafax.ro

Producătorul de vehicule de lux, care în trimestrul încheiat la 30 septembrie a contribuit cu 80% din veniturile Tata, vrea să stimuleze cererea pentru produsele sale cu noi modele ale brandurilor Jaguar şi Land Rover. În 2015, Jaguar va începe livrarea limuzinei XE, cunoscută în Marea Britanie sub numele de saloon XE, care va fi cel mai ieftin model al Jaguar, de circa 27.000 de lire sterline, şi va concura modelul BMW serie 3.

XE este un test major pentru capacitatea Jaguar de a concura pe segmentul cumpărătorilor entry-level de maşini de lux, după ce în deceniul trecut a oprit producţia X-Type din cauza vânzărilor dezamăgitoare.

Incluzând SUV-ul Land Rover Discovery Sport, compania vrea să lanseze în acest an 12 noi vehicule. Jaguar Land Rover a beneficiat anul trecut de creşterea vânzărilor cu 28% în China, la 122.010 unităţi. Cererea pentru vehiculele companiei a urcat cu 2% în America de Nord şi cu 3% în Marea Britanie. Compania a inaugurat în octombrie anul trecut prima sa unitate de producţie din afara Marii Britanii, în China cu obiectivul de a capta 10% din piaţa SUV-urilor din această ţară.