Sari la conținut
News Alert

Tesla Motors, atacată dur de Consumer Reports: „Clienții nu trebuie să fie șoareci de laborator”

Conform Automarket.ro, reputata publicație americană Consumer Reports, specializată în testarea de produse din toate domeniile și foarte apreciată în SUA datorită caracterului său independent, susține într-un articol că Tesla Motors ar trebui să retragă de pe piață sistemul Autopilot, care le permite mașinilor să se conducă singure. Mai mult, americanii susțin că Tesla ar trebui să redenumească pachetul tehnologic pentru că actualul nume „este derutant și periculos”.

Cererea publicației Consumer Reports vine în urma accidentului în urma căruia un șofer Tesla Model S și-a pierdut viața în timp ce mașina se afla în mod Autopilot. Autoritățile americane studiază cazul și vor anunța rezultatul analizelor în următoarea perioadă.

„Promovând sistemul sub denumirea Autopilot, Tesla le oferă clienților o impresie falsă a siguranței. Suntem foarte îngrijorați de faptul că clienților le este vândută o grămadă de promisiuni în legătură cu o tehnologie încă netestată”, susține Laura McCleery, vicepreședinte Consumer Reports.

„Consumatorii nu trebuie să fie șoareci de laborator pentru programele de siguranță Beta ale constructorilor auto. În același timp, autoritățile trebuie să îmbunătățească criteriile după care acceptă aceste elemente de siguranță activă pe mașini”, încheie Consumer Reports.

Publicația Consumer Reports a apărut pentru prima dată în 1936 și este una dintre cele mai respectate reviste de teste ale produselor din toate domeniile în Statele Unite. Conforme regulilor casei, autorii testelor achiziționează produsele la prețul pieței, de cele mai multe ori în mod anonim. Consumer Reports nu acceptă publicitate în revista la care sunt abonați 3.8 milioane de americani site-ul cu 3.2 milioane de utilizatori plătitori. Abonamentele anuale costă 30 de dolari, iar revista apare pe piață lunar.

Citiți și:
Primul accident mortal cu o mașină Tesla pe pilot automat