Numele unei noi specii de păianjen, inspirat din Harry Potter

Data actualizării: Data publicării:
jobenul magic
Foto: CNN

Oamenii de știință din India s-au inspirat din seria de cărți și filme „Harry Potter” și au numit o nouă specie de păianjen după un personaj din lumea magică imaginată de J.K Rowling. Deoarece păianjenul seamănă cu pălăria magică care decide în ce Case de la Hogwarts ajung elevii, cercetătorii au numit creatura „Erovixia gryffindori”de la Casa Gryffindor (Cercetași), relatează CNN.

jobenul magic
Foto: CNN

„Acest păianjen cu o formă unică își trage numele de la artefactul magic, fabulos, atotștiitor - Jobenul Magic, care a aparținut vrăjitorului (fictiv) medieval, Godric Gryffindor, unul dintre cei patru fondatori ai Școlii de Magie Hogwarts”, se arată în Jurnalul Indian de Arahnologie.

imagine ziar indian
Foto: Twitter

Autoarea seriei, J.K Rowling, a scris pe Twitter că este onorată de decizia cercetătorilor indieni.

În Jurnalul Indian de Arahnologie, Erovixia gryffindori este descris ca fiind „o specie de arahnidă mică, criptică, nocturnă care se refugiază sub frunze pe timpul zilei”.

Păianjenul este de dimensiuni foarte mici, cam cât unghia de la degetul mic, însă a atras multă atenție pe rețelele de socializare pentru asemănarea cu Jobenul Magic.