Sari la conținut

Apple a majorat preţurile aplicaţiilor vândute prin App Store 

Modificările au intrat în vigoare vineri. În Europa, preţul de pornire al unei aplicaţii a urcat de la 0,89 euro la 0,99 euro, iar în Canada a fost majorat de la 99 de cenţi la 1,19 dolari, notează Mediafax.

Creşterea preţurilor pe cele două continente, cuplată cu majorarea preţurilor în Rusia, în urma deprecierii rublei, reprezintă una dintre cele mai ample reacţii de acest tip a Apple la fluctuaţiile de curs valutar.

Apple a mai luat astfel de măsuri în trecut, dar de regulă este reticentă la acest tip de schimbări, a declarat Slaven Radic, director general la compnia de consultanţă Tapstream Network.

"Este un eveniment unic. Sunt foarte cumpătaţi în această privinţă. Uneori pierd bani dacă pot evita modificări prea mari ale preţurilor", a spus Radic. Informaţia a fost confirmată de un purtător de cuvânt al Apple.