Sari la conținut
News Alert

DIGIMATINAL. Need for Speed, o nouă lansare

Primul joc din seria Need For Speed a apărut în 1994 şi, în 21 de ani, au fost vândute peste 150 de milioane de exemplare. Se numea simplu „The Need For Speed”. La bază erau cursele cu maşini rapide şi exotice, de la mărci celebre precum Porsche, Ferrari, Lamborghini şi Corvette.

Această reţetă nu s-a schimbat prea mult în 21 de ani.

De-a lungul vremii au fost introduse elemente noi, cum ar fi poliţia de care jucătorul trebuie să scape, opţiunea de modificare şi personalizare a maşinii, suport pentru console şi parteneriat cu formaţii celebre pentru coloana sonoră.

În 2003 a fost lansat „Need for Speed Underground”, care a influenţat toţi succesorii săi. Jocul a primit o poveste în jurul căreia se roteşte acţiunea, cursele s-au mutat în oraşe şi aveau loc noaptea, inspirate din întrecerile ilegale. De asemenea, s-a pus accentul foarte mult pe modificarea maşinilor.

Underground şi urmaşii săi direcţi, Underground 2, Most Wanted şi Carbon, au fost cele mai de succes titluri din seria Need For Speed şi au avut un rol important în popularizarea culturii tuning-ului auto.

Următoarele jocuri au încercat să revină la curse realiste, dar nu au fost atât de bine primite de către public. Aşa că, în 2011, cu „The Run”, Electronic Arts a reluat seria jocurilor inspirate din cursele de stradă.

Am primit o cutie. Înăuntru erau nişte poze mici şi scria Need For Speed pe ele. Mi-am adus aminte de jocul pe care l-am jucat când eram mai tânăr. Între maşini, între fotografii, scria că avem nevoie de tine, Michael Bay, să ne ajuţi să facem un trailer”, a povestit regizorul Michael Bay.

Chiar dacă seria Need for Speed aduce în prim-plan cursele ilegale de maşini, producătorii promovează mereu siguranţa la volan.