Sari la conținut

Google modifică algoritmul de afişare a rezultatelor

Foto: Mediafax

Potrivit sursei citate, noul algoritm care va fi implementat de motorul de căutare va favoriza site-urile care au versiuni pentru dispozitive mobile - pagini care afişează textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da uşor click şi care se afişează corect indiferent de mărimea ecranului pe care sunt accesate -, care vor fi afişate mai sus în lista de rezultate ale căutărilor online efectuate de pe telefoane mobile şi tablete.

Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afişate în poziţii mai slabe în topul căutărilor Google.

Business Insider precizează că aproximativ 60% din traficul online este efectuat în prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii săi să aibă o experienţă de navigare cât mai bună în momentul în care accesează un link pe telefonul mobil sau pe tabletă.

Google a anunţat schimbările privind algoritmul în luna februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape două luni şi o mulţime de informaţii pentru a face modificările necesare paginilor web astfel încât să nu rişte să dispară din listele de rezultate ale căutărilor de pe mobil.