Sari la conținut

Noua strategie a aplicației WhatsApp pentru a-și monetiza baza de milioane de utilizatori

WhatsApp vrea să integreze în aplicaţie o serie de unelte prin care oamenii să comunice cu marile corporaţii. De exemplu, şi-ar putea contacta banca pe WhatsApp în cazul în care le eeste furat cardul, sau pot afla de la companiile aeriene ce întârziere are zborul la care au bilet. Acesta este conceptul spre care migrează mai toate aplicaţiile de chat.

Prin Facebook Messenger de pildă, utilizatorii pot comanda un Uber, în vreme ce o aplicaţie populară în China le permite oamenilor să-şi plătească facturile la utilităţi.

WhatsApp încearcă să ţină pasul într-o cursă tot mai strânsă a aplicaţiilor, o cursă în care modelele de afaceri sunt constant regândite. Totuși, WhatsApp rămâne în continuare cea mai folosită aplicaţie de chat din lume, urmată la scurtă distanţă de Facebook Messenger. Dar cum Facebook deţine şi WhatsApp se poate spune că este şi pe primul şi pe al doilea loc.