Sari la conținut

Oaia, brand de țară. Cele mai bune glume pe Facebook

„Oaia este o statuie vie” și „frunza o are toată lumea, dar oi ca în România nu”. Acestea sunt argumentele ministrului Agriculturii, Petre Daea, pentru schimbarea frunzei din brandul de țară cu o oaie. Declarațiile sale au fost comentate intens pe Facebook și imediat au apărut numeroase meme-uri pe această temă. Din multe comentarii nu lipsește expresia „au făcut-o de oaie”.

Nu este prima dată când oile devin subiect de glumă pe Facebook. Recent, un vapor încărcat cu oi provenite din România s-a ciocnit de o navă de cercetare rusească, în Bosfor. Nava rusească s-a scufundat în urma impactului, dar nimeni nu a fost rănit. Și acel incident a fost urmat de glume pe rețelele de socializare.

Astăzi, mulți internauți au înlocuit imaginea frunzei din brandul de țară cu cea a unei oi sau cu alte simboluri:

romania just do it

Sursa: Tristan Daniel Nicolas / Facebook

„Ministrul Turismului vrea să înlocuiască frunza de pe emblema turistică a României cu o oaie. Mi se pare că glumele se scriu singure în guvernarea asta”, scrie un internaut.

â

„După 20 de ani de educație abramburiciană e firesc să te identifici cu oaia. Obiectivul a fost atins”, a comentat fostul ministru al Educației, Daniel Funeriu.

beheheautiful

Foto: IF OS /Facebook