Sari la conținut

Rețeaua de socializare care îşi autodistruge mesajele începe să transmită publicitate

FOTO mashable.com

Primul spot publicitar încorporat în acest weekend de Snapchat între mesajele sale efemere a fost unul de promovare a filmului horror "Ouija". Reclama a fost în fapt un trailer de 20 de secunde de promovare a acestui film şi a putut fi vizionată de utilizatorii americani ai reţelei de socializare, relatează mashable.com, citat de Mediafax.

Conform sursei citate, nu este clar cât timp vor apărea astfel de spoturi de promovare pe Snapchat şi nici cât de des vor fi transmise aceste reclame. Însă este de aşteptat ca Snapchat să continue experimentele în privinţa difuzării de publicitate, mai scrie mashable.com.

Mesajele publicitarea vor fi introduse în secţiunea "actualizări recente" a reţelei Snapchat, potrivit unui anunţ făcut vineri pe blogul platformei.

De asemenea, Snapchat a promis că nu va introduce publicitatea "printre mesajele personale", precum fotografiile pe care utilizatorii reţelei şi le transmit şi nici în timp ce aceştia poartă o conversaţie. "Ar fi foarte nepoliticos (să facem acest lucru, n.r.). Vrem să vedem dacă putem să livrăm aceste mesaje publicitare într-o manieră amuzantă şi informativă", au spus reprezentanţii Snapchat, citaţi de AFP.

Aceasta este prima iniţiativă a Snapchat de a încerca să facă bani prin intermediul mesajelor publicitare.

Recent, Snapchat a fost în centrul unui scandal, după ce hackerii au publicat online un număr mare de imagini şi înregistrări video de pe serviciul de mesagerie efemeră, provocând temeri cu privire la aceste mesaje, care se presupune că ar trebui să dispară la câteva secunde după ce sunt văzute de utilizatorii reţelei.