Sari la conținut

Topul clipurilor de pe YouTube în 2014: farse, reclame și voci uimitoare

Pe primul loc în topul YouTube se află o farsă realizată în Polonia. Un căţeluş este costumat pentru a semăna cu un uriaş păianjen care atacă oameni. Patrupedul a reuşit să provoace groază printre polonezi și a adunat peste 120 milioane de vizualizări.

Locul doi a fost ocupat de o reclamă în care un simplu meci de fotbal între prieteni se tranformă într-o adevărată încleştare între titanii fotbalului mondial. Rând pe rând jucătorii se transformă în Ronaldo, Neymar, Rooney, Ibrahimovici, Iniesta şi alţii.

Locul trei a fost ocupat de un proiect cinematografic mai puţin obişnuit. O regizoare georgiană a pus faţă în faţă oameni complet străini cărora le-a cerut să se sărute. Actorii de ocazie se arată când stânjeniţi, când fascinaţi de ceea ce li se întâmplă.

Pe locul patru se află sora catolică Cristina Scuccia, care a devenit celebră după ce a participat la emisiunea Vocea Italiei şi a câştigat locul întâi. În numai câteva luni călugăriţa a reuşit să câştige simpatia unei întregi lumi, nu numai a Italiei, mai ales după ce a realizat propria variantă a cunoscutei melodii cântate de Madonna, "Like a virgin".

Îndoirea ultimului model de iPhone a provocat o adevărată îngrijorare pe platforma YouTube şi a ocupat locul cinci. Videoclipul a fost urmărit de zeci de mii de oameni, iar unii dintre împătimiţii brandului au trimis plângeri companiei americane.