Timişoreana intenţionează să nu prelungească acordul de sponsorizare cu FRF - surse

Data publicării:
timisoreana mediafax

 

(FOTO Mediafax)

Conform surselor menţionate, compania Ursus Breweries, reprezentanta în România al producătorului de bere SABMiller, care deţine marca Timişoreana, intenţionează să păstreze contractul de sponsorizare al echipei naţionale doar până la sfârşitul acestui an.

Reprezentanta companiei sud-africane va continua însă colaborarea cu Federaţia Română de Fotbal în ceea ce priveşte parteneriatul pentru Cupa României Timişoreana, în valoare de 300.000 de euro anual.

Contactat de Mediafax, Nicolae Nemeş, Sponsorship Manager al Ursus Breweries, nu a confirmat, dar nici nu a infirmat această intenţie, precizând că atunci când compania va lua o decizie definitivă în acest sens va face anunţul public. "Nu pot să confirm absolut nimic, când va fi cazul vom anunţa în mod oficial. Nu avem niciun comunicat de făcut. În momentul în care lucrurile vor fi aşezate sută la sută, din totate punctele de vedere, atunci vom anunţa şi ce se va întâmpla cu parteneriatul cu echipa naţională şi cu cel referitor la Cupa României. Până atunci sunt doar discuţii, mai spun ei, mai spune x sau y. Până nu se anunţă un lucru oficial nu putem comunica absolut nimic. Când lucrurile se aşează, vom anunţa, nu e niciun secret. Dar lucrurile trebuie aşezate, la noi, bugete şi toate celelalte, cu federaţia... Până nu sunt aşezate lucrurile nu va face nimeni niciun comentariu din partea noastră", a spus el.

Federaţia Română de Fotbal, prin directorul departamentului de comunicare, Gabriel Berceanu, consideră Timişoreana în continuare un partener de tradiţie: "Nu avem cunoştinţă de o asemenea intenţie. Pentru FRF, Timişoreana e un partener de tradiţie, pe care îl respectăm".

Federaţia Română de Fotbal a semnat la începutul anului 2009 "cel mai mare contract de sponsorizare", conform declaraţiilor oficiale, cu compania Ursus Breweries, pe o perioadă de patru ani, în valoare de 1,5 milioane de euro anual.

Însă la finalul anului 2011, fostul preşedinte al FRF, Mircea Sandu, anunţa că Ursus a reziliat unilateral contractul de sponsorizare a echipei naţionale.

Un an mai târziu, aceeaşi companie, Ursus Breweries, a încheiat alte două contracte cu FRF pe o perioadă de trei ani, unul de aproximativ 600.000 de euro anual, de sponsorizare a echipei naţionale, şi altul de publicitate în cadrul competiţiei Cupa României, în valoare de 300.000 de euro anual, ambele prin marca Timişoreana.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Orașul din România de care fuge toată lumea, deși chiriile încep de la 9 lei: "Au zis că nu mai pot sta în...
Digi FM
Florin Negruțiu dezvăluie strategia subtilă a lui Marcel Ciolacu în PSD și politica din spatele alegerilor...
Pro FM
Cât a avut de tras Celine Dion după ziua nunții! "Am mers la doctor. A trebuit să iau antibiotice vreo 3...
Film Now
Ben Stiller spune că a fost terifiat de recenziile îngrozitoare primite în urma lansării filmului „Zoolander...
Adevarul
Scene horror în centrul Londrei. Mai mulți cai plini de sânge și-au aruncat călăreții și au lovit mașini și...
Newsweek
VIDEO 25 de nave rusești staționează în Marea Neagră. Vestea bună: Nu au muniție și drone de atac
Digi FM
Motivul pentru care Dinu Maxer s-a supărat supărat pe Smiley și Damian Drăghici: "Mă deranjează!”
Digi World
Șase lucruri prin care trece o persoană aflată pe patul de moarte, cu puțin înainte să se stingă. O asistentă...
Digi Animal World
Doi vulturi au fost duși la un centru de reabilitare după ce au fost găsiți beți. Cum au reușit păsările să...
Film Now
Antonio Banderas, impecabil pe covorul roșu la brațul lui Nicole Kimpel. Actorul și iubita lui cu 21 ani mai...