Sari la conținut

Probleme de identitate la U Cluj. Patronul unui restaurant a înregistrat la OSIM marca „șepcile roșii”

Cu o tradiţie de aproape 100 de ani în fotbalul românesc, U Cluj are probleme cu sintagma folosită încă de la înfiinţare. Oficialii clubului au aflat de curând că nu mai pot folosi celebra denumire de „şepcile roşii”. Semnul distinctiv al studenţilor clujeni a fost dintotdeauna şi numele de alint al echipei. Ioan Chirilă a scris şi o carte despre istoria lui U, cu titlul „Şepcile roşii”.

„Un restaurant din Cluj care a înregistrat marca "șepcile roșii" ne-a transmis să nu mai folosim această denumire. Știm foarte bine că Ioan Chirilă nu a vorbit despre un restaurant, ci despre istoria șepcilor roșii”, spune Vlad Munteanu, administrator special U Cluj.

U Cluj foloseşte sintagma „şepcile roşii” pe obiectele promoţionale. La meciuri, fanii din Peluza Şepcile Roşii sunt cei mai vocali.

„E o situație care ne lasă mască pe toți. Această cerere a fost declanșată imediat după scandalul Steaua. Lumea vede la TV și încep să creeze anumite polemici. Șepcile roșii e un brand pe care îl respectăm, e brandul Universității”, mai spune Vlad Munteanu.

Scandalul legat de marca „şepcile roşii” vine chiar în anul în care U Cluj aniversează o jumătate de secol de la cucerirea singurului trofeu din istorie, Cupa României.