CFR Călători sare în ajutorul clienților Regiotrans

Data publicării:
REGIOTRANS INTERZICERE CIRCULATIE

 

Comunicatul CFR Călători:

CFR Călători informează că de miercuri, 18 martie, va introduce în circulație o serie de trenuri Regio pentru asigurarea serviciului public de transport feroviar de persoane pe următoarele rute:

- Iaşi – Hârlău  – Iași

- Iaşi – Dorohoi – Iași

- Braşov – Întorsura Buzăului – Brașov

- Braşov – Zărneşti – Brașov

- Piteşti – Goleşti – Câmpulung – Golești – Pitești

- Piteşti – Curtea de Argeş – Pitești

- Roşiori Nord – Turnu Măgurele – Roșiori Nord

- Roşiori Nord – Alexandria – Zimnicea – Alexandria – Roșiori Nord

- Timişoara Nord – Jimbolia – Timișoara Nord

- Ploieşti Sud – Urziceni – Ploiești Sud

- Caracal – Corabia – Caracal

Orele de plecare / sosire și numărul de trenuri de pe fiecare rută vor fi anunțate la nivel local. Trenurile destinate navetiștilor vor fi menținute la aceleași ore de plecare/sosire.

Pasagerii pot primi informații actualizate despre circulația trenurilor CFR Călători pe aceste rute la următoarele numere de telefon:

Gara Iași – 0232/410636

Gara Brașov – 0268/952

Gara Pitești - 0731 990361

Gara Roșiori Nord - 0731 990371

Gara Timișoara Nord – 0256/493806

Gara Ploiești Sud - 0244 557 191

Gara Caracal - 0249/514100.

Abonamentele achiziționate la trenurile operatorului privat RegioTrans rămân valabile și pot fi utilizate fără nicio taxă suplimentară pentru călătoria cu trenurile CFR Călători.

Un bilet simplu (doar dus) pe aceste rute va avea ACELAȘI PREȚ ca cel practicat de operatorul privat. De exemplu, un bilet simplu de la Pitești la Golești costă 3,5 lei.

În plus, pentru un bilet dus-întors, CFR Călători acordă reducerea de 10%. De exemplu, un bilet dus-întors de la Pitești la Golești costă 6,3 lei.

La aceste trenuri sunt valabile toate facilitățile pentru elevi, studenți, pensionari și restul categoriilor stabilite prin acte normative, precum și toate ofertele comerciale ale companiei.

Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia de a-şi procura biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (pentru traficul intern) sau să se adreseze personalului nostru din stații”.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri