Accident în Muntenegru. Un șofer a murit, iar altul este în stare gravă. Unul dintre ei era polițist

Data publicării:
Accident muntenegru 5812757-AFP Mediafax Foto-SAVO PRELEVIC-1

Bărbatul era angajat în cadrul Serviciului Logistic și se afla în concediu de odihnă.

Ancheta este în plină desfășurare, urmând să se stabilească dacă acesta a supraviețuit sau nu și dacă era angajat cu forme legale.

Respectivul angajat se afla în timpul liber, iar din data de 25 iunie urma să figureze în concediu de odihnă legal, aprobat de conducerea unității unde își desfășura activitatea”, potrivit unul comunicat al Poliției Capitalei.

Agentul de poliție este posesor al permisului de conducere din anul 1989, având categoriile BE, CE, DE și al atestatului profesional eliberat de ARR București la data de 17.03.2012 cu valabilitate până la data de 16.03.2017, fiind cunoscut ca un bun profesionist.

Agentul de poliție are 45 de ani, este căsătorit și are un copil. Este angajat în cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București din aprilie 1991 în cadrul structurilor de ordine publică, ulterior din anul 1994 a activat în cadrul structurilor de intervenție rapidă, iar din anul 2000 în structurile de logistică, în funcția de conducător auto, se mai menționează în comunicat.

În conformitate cu prevederile legale în vigoare, polițistul putea să îndeplinească și alte activități remunerate, în condițiile în care acest lucru nu împieta desfășurarea optimă a activității de funcționar public cu statut special.

Nu a fost niciodată sancţionat, ci premiat de câteva ori, atât pecuniar cât şi cu avansări. Un poliţist model. Un poliţist dedicat, care a lucrat numai la Poliţia Capitalei”, a mai declarat purtătorul de cuvânt.

Bărbatul lucra în MAI și la Poliția Capitalei din 1991 și deținea permis de conducere din 1989.

Şoferul accidentului a decedat, iar cel de-al doilea e în stare gravă la ATI. Martori la accident sunt un copil şi tatăl lui. Copilul a suferit în cadrul acestui accident”, a declarat adjunctul poliției din Muntenegru.

Radu Dinescu, secretar general al Uniunii Națională a Transportatorilor Rutieri din România, a spus că niciun transportator nu trimite un autocar fără documentele necesare și inspecția tehnică periodică făcută.

„Un șofer care e angajat să conducă un autocar, orice proprietar investește sumă uriașă, un autocar nou costă de la 240.000 de euro în sus, iar dacă-i mâna a doua pui 100.000 de euro, și evident că vei încerca să-l selectezi pe un șofer cât mai bun”, a spus Radu Dinescu.

Acesta a specificat că șferii sunt aleși prin prisma istoricului și evenimentelor din activitatea lor anterioară. Fiecare companie solicită documentele legale, dar și un cazier de la Poliția rutieră, unde sunt evidențiate toate abaterile.

„Un șofer care are niște bile negre înregistrate mai greu își va găsi un loc de muncă”, susține secretarul general al UNTRR.

El a mai spus că firmele de transport nu își permit să trimită un șofer neexperimentat în cursă.

Citiți și:

Viteza excesivă, posibila cauză a accidentului din Muntenegru. Mărturiile supraviețuitorilor

Victimele accidentului din Muntenegru sunt repatriate. Mărturii, ipoteze şi stângăciile autorităţilor

Accidentul din Muntenegru. Spitalele din București sunt pregătite să primească răniții

Accident în Muntenegru. Unul dintre șoferi era polițist

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri