Mai mulţi români au primit e-mailuri eronate privind întârzierea unor zboruri. Explicația companiei aeriene

Mai mulţi pasageri ai operatorului aerian Wizz Air au primit, luni, e-mailuri incorecte prin care erau „informați” că următorul lor zbor este întârziat. Compania spune că este o eroare și recomandă consultarea zborului direct pe pagina sa de internet.
„Suntem conștienți de o problemă tehnică în urma căreia unii pasageri Wizz Air au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare.
Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air sau prin aplicația mobilă, pentru informații cât mai exacte și actualizate.
Ne cerem scuze pentru orice confuzie sau inconveniente pe care acest lucru le-ar fi putut cauza. Dacă aveți nelămuriri cu privire la planurile dumneavoastră de călătorie, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Wizz Air pentru asistență”, au transmis, luni, reprezentanții companiei aeriene.