Sari la conținut

Oportunitate “sănătoasă” pentru afaceri: fructe şi legume

La 25 de ani, cucerit de forţa cu care asiaticii îşi promovează produsele autohtone, Andrei Palamariu lucrează aşa cum şi-a dorit din facultate: pe cont propriu. În organizaţia în care a făcut voluntariat în anii de studenţie a învăţat cum să lucreze cu oamenii, în anul petrecut în Asia a devenit mult mai flexibil şi deschis la nou, iar acum, cu ajutorul unei bune reţele de prieteni şi cunoştinţe, îşi construieşte afacerea. A pornit la drum cu 1.000 de euro, cu telefoane la primăriile din satele timişene şi vizite la producătorii mici din zonă.

Şi i-a convins să îl lase să le vândă produsele, unor oameni de la oraş pe care i-a convins să cumpere de la el. „Producătorii cu care lucrăm noi nu îşi permit să folosească pesticide, insecticide”, a spus Andrei, care a ajuns la 20 de livrări într-o săptămână la persoane fizice şi 3-4 companii.

Pe aceeași temă