Sari la conținut

Resurse noi pentru cea mai mare fabrică de componente de iluminat

Creşterea volumelor de producţie şi dezvoltarea de noi proiecte cer noi angajaţi, fie că e vorba de absolvenţi de liceu, şcoală profesională sau facultate, oameni aflaţi la început de drum sau specialişti. Găsirea persoanelor care să ştie exact ce să facă din prima zi e o misiune dificilă. Într-o companie cu capital 100% românesc, nu îi poţi trimite pe oameni la alte departamente, în altă ţară, pentru a învăţa, aşa cum se întâmplă în multinaţionale, aşa că te bazezi pe sprijinul vechilor angajaţi. Compania care produce la Timişoara corpuri de iluminat auto şi industriale este una “de familie”.

  “Plecând de la aceşti angajaţi, în partea de recrutare am acordat încredere recomandărilor (…) Avem şi 3-4-5 persoane din aceeaşi familie, avem persoane ale căror rude au avut contract cu noi”, a spus Monica Bădău, manager de Resurse Umane în cadrul companiei Elba. Potrivit acesteia, în 2013 s-a înregistrat o creştere de 20% a personalului, iar perspectivele pentru 2014 arată o creştere de 25%.

Cel mai dificil moment pentru fabrica din Timişoara a fost adus de criză, când disponibilizările şi şomajul tehnic nu au putut fi evitate. “Am încercat ca, pe cei care înseamnau foarte mult ca specialitate, să îi păstrăm, chiar dacă le-am schimbat locul de muncă şi au lucrat pe posture sub nivelul lor de pregătire”, a explicat Monica Bădău. Loganul nu a fost atât de afectat ca şi celelalte mărci, şi le-a permis celor din companie să spere la o revenire. Iar o adevărată gură de oxygen a dat-o Renault. Acum, fabrica are o capacitate de producţie de 330.000 de seturi de lămpi şi faruri pe an, asigurând echiparea maşinilor produse în România, Rusia, Marox, Columbia sau Africa de Sud. 

Pe aceeași temă