Sari la conținut

TINEREȚE FĂRĂ BĂTRÂNEȚE. Ce exerciții fizice sunt potrivite pentru cele 30 de minute zilnice de mișcare

Cori Grămescu, antrenor de fitness, spune că în cazul durerilor de spate, nu sunt recomandate niciodată antrenamente foarte intense, care pun accentul pe schimbările de nivel, pe opriri bruște, sărituri puternice, pentru că toate au impact asupra articulațiilor.

De asemenea, dacă avem probleme și avem o supraponderabilitate sau o obezitate deja instalată, cea mai mare greșeală e să începem cu un antrenament foarte intens, foarte solicitant. „Nu ne va ajuta să slăbim, ne vom simți chiar rău, există chiar riscul să ne îmbolnăvim, pentru că de obicei supraponderabilitatea și obezitatea vin asociate cu boli vasculare“, spune Cori Grămescu.

Nu doar alergatul trebuie să facă parte din viața dumneavoastră. Tipurile de efort trebuie alternate. Așa că dacă într-o zi alergați, în alta puteți face dans, yoga sau antrenamente cu greutăți.

La rubrica „Handmade” aflaţiduminică, de la ora 13.30, despre tradiţiile de Halloween. Mai sunt doar câteva zile până la aceastăsărbătoare şi chiar dacă nu sărbătoriţi aşa cum se obişnuieşte în America, puteţi face niste decoraţiuni uimitoare din dovleci. Poate fi un bun prilej să luaţi o pauză şi să vă relaxaţi sau să petreceţi puţin timp cu cei mici.

Izabela Pănescu și emisiunea „Tinerețe fără bătrânețe” vă așteaptă și cu alte subiecte interesante duminică, de la ora 13.30, la Digi24.