Sari la conținut
News Alert

Filmul cu recenzii dure, care a debutat pe primul loc în box office, cu încasări record pentru luna august

Potrivit cifrelor anunţate duminică de compania Exhibitor Relations, acest film, regizat de David Ayer şi produs cu un buget de 175 de milioane de dolari, a obţinut în weekendul de debut încasări de 135, 1 milioane de dolari. Performanţa este remarcabilă, întrucât acest film a avut parte de unele dintre cele mai dure recenzii şi cronici de film din întregul an, potrivit News.ro.

Precedentul record de încasări pentru un film lansat în luna august aparţinea peliculei „Gardienii galaxiei/ Guardians of the Galaxy”, care a obţinut în weekendul său de debut, în 2014, încasări de 94,3 milioane de dolari.

„Suicide Squad” a fost cel mai aşteptat blockbuster al acestei veri, însă pelicula a avut parte de recenzii negative şi extrem de dure. Joe Morgenstern de la The Wall Street Journal a spus că filmul este „un atac direct faţă de tot ceea ce reprezintă divertismentul”, David Edelstein de la The New York Times a spus că este „cel mai prost dintre cele mai proaste filme făcute vreodată”, iar Amy Nicholson de la MTV a afirmat că pelicula reprezintă ”două ore de umplutură lipsită de sens”.

Filmul „Brigada sinucigaşilor/ Suicide Squad”, regizat de David Ayer, îi are în rolurile principale pe actorii Will Smith, Margot Robbie, Jared Leto, Jai Courtney, Cara Delevingne, Ben Affleck şi Scott Eastwood. Pelicula a avut premiera în Statele Unite pe 5 august, în aceeaşi zi având loc şi premiera pe marile ecrane din România.

Filmul „Jason Bourne”, cel mai recent lungmetraj din franciza omonimă, a pierdut poziţia de lider pe care a ocupat-o săptămâna trecută şi a coborât pe locul al doilea, cu încasări de 22,7 de milioane de dolari. Filmul „Jason Bourne”, regizat de Paul Greengrass, este cel de-al patrulea opus din franciza omonimă, o serie ce prezintă aventurile unui spion de elită din CIA, care suferă de amnezie şi este dat în urmărire de agenţia americană. De această dată, protagonistul, interpretat de actorul Matt Damon, este acuzat de directorul CIA, interpretat de Tommy Lee Jones, că vrea să dezvăluie informaţii ultrasensibile, făcând publice o serie de date secrete.

Comedia „Mame bune şi nebune/ Bad Moms”, cu Mila Kunis, Kristin Bell Jada Pinkett Smith şi Christina Applegate în rolurile principale, s-a menţinut pe locul al treilea în box office-ul nord-american, cu încasări de 14,2 milioane de dolari de vineri până duminică. În această comedie nonconformistă, trei mame sunt hotărâte să renunţe la prejudecăţi, în favoarea distracţiei.

Filmul de animaţie „Singuri acasă/ The Secret Life of Pets” s-a menţinut pe locul al patrulea, cu încasări de 11,5 milioane de dolari. „Singuri acasă/ The Secret Life of Pets” este o comedie despre ce fac animalele de companie după ce stăpânii pleacă de acasă. Superstarurile Eric Stonestreet şi Kevin Hart debutează ca voci de animaţie de lungmetraj, şi lor li se alătură Ellie Kemper, Lake Bell, Jenny Slate, Bobby Moynihan, Hannibal Buress şi Albert Brooks, potrivit cinemagia.ro.

Filmul „Star Trek. Dincolo de infinit!/ Star Trek Beyond”, al 13-lea opus dintr-o saga SF care sărbătoreşte în 2016 împlinirea a 50 de ani de la lansare, a pierdut trei poziţii şi a coborât pe locul al cincilea, cu încasări de 10,2 de milioane de dolari. Acest film cu efecte vizuale spectaculoase este regizat de Justin Lin şi îi are în rolurile principale pe actorii Chris Pine, Zachary Quinto, Karl Urban, Simon Pegg, Idris Elba, Zoe Saldana şi Sofia Boutella. De data aceasta, echipajul navei Enterprise are de înfruntat inamici noi în vastul spaţiu cosmic încă neexplorat. În această nouă aventură echipajul va ajunge „acolo unde nu a mai ajuns nimeni, în căutarea lumilor noi şi a noilor civilizaţii”, dincolo de orice Univers cunoscut, în binecunoscutul spirit al francizei ”Star Trek”, potrivit cinemagia.ro.

Comedia „Nouă vieţi/ Nine Lives” a debutat pe locul al şaselea în box office-ul nord-americane, cu încasări de 6,5 milioane de dolari. Regizat de Barry Sonnenfeld, responsabil pentru seria „Men In Black”, filmul „Nine Lives” îi are în distribuţie pe actorii Kevin Spacey, Christopher Walken, Jennifer Garner, Cheryl Hines, Robbie Amell, şi îi avertizează pe spectatori că, atunci când o persoană vrea să facă un cadou cuiva drag, ar face bine să pună suflet, altfel riscă să îşi piardă ea însăşi sufletul, aşa cum o păţeşte personajul jucat de Kevin Spacey atunci când, simţindu-se vinovat că stă mai mult la birou decât cu familia sa, decide să-i ofere fiicei sale cadoul pe care aceasta şi-l dorea de câţiva ani – o pisică.

„Lumini stinse/ Lights Out”, un film horror produs în Marea Britanie, a coborât un loc până pe pe poziţia a şaptea în box office-ul nord-american, cu încasări de 6 milioane de dolari de vineri până duminică. Produs de David Sandberg şi Billy Burke, filmul spune povestea unei familii care este „vânată” de o creatură misterioasă, care trăieşte doar în întuneric.

Thrillerul „Nerve”, cu Emma Roberts şi Dave Franco în rolurile principale, s-a menţinut pe locul al optulea în box office-ul nord-american, cu încasări de 4,9 milioane de dolari de vineri până duminică. Acest film spune povestea unei profesoare de liceu care explorează universul unui joc online de tipul ”Adevăr sau provocare”, în care toate acţiunile sale încep să fie manipulate de o comunitate anonimă de ”privitori”.

Filmul „Vânătorii de fantome/ Ghostbusters” a coborât două poziţii până pe locul al nouălea, cu încasări de 4,8 de milioane de dolari de vineri până duminică. După treizeci de ani de la momentul în care filmul original al seriei a fost proiectat în sălile de cinematograf din toată lumea, regizorul Paul Feig îşi prezintă viziunea sa asupra acestei comedii supranaturale, în compania unora dintre cei mai simpatici actori ai prezentului, cu o distribuţie predominant feminină – Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon, Leslie Jones şi Chris Hemsworth, precizează cinemagia.ro.

Filmul de animaţie „Epoca de gheaţă: Ploaie de meteoriţi/ Ice Age: Collision Course”, de Mike Thurmeier şi Galen Chu, a coborât pe locul al zecelea, cu încasări de 4,3 milioane de dolari. Personajele principale ale francizei - Manny, Diego, şi Sid - se întâlnesc în al cincilea film pentru a rezista unei ploi de meteoriţi care este aproape de a distruge lumea.

Etichete: filme , cinema , video , benzi desenate , box office , suicide squad , brigada sinucigasilor

De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
cx_profile_timeout, cx_profile_data
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
Trimite