UTV este cea mai urmărită televiziune muzicală din România

Data publicării:
UTV

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, Utv a înregistrat în ultima lună a anului 2013 o cotă de piaţă de 1,3% şi un rating de 0,24%, pe targetul 15 - 34 Urban + Guests la nivel naţional.

În Bucureşti, situatia este şi mai bună pentru UTV cu o cota de piaţă de 2,29% şi un rating de 0,4%.

În Prime Time, tot UTV cucereşte audienţa cu o cota de piaţă de 0,94% la nivel naţional şi de 1,68% în Bucureşti.

În anul 2013, emisiunile preferate de fanii UTV au fost „Alarm Clock” cu Raluca Ionescu, „Ce zici” cu Shurubel, „Fresh Tracks”, „Top 10 Week’s Chart”, dar şi „I Think I like It” sau „Do Not Disturb”. Cele mai apreciate proiecte speciale au fost Live Sessions, Summer Nights, Summer Shizzle, dar mai ales Prom Night.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri