Cum îţi poţi face propria ta campanie de marketing pentru creşterea afacerii tale online

shopping online Articol susținut de eMAG
Shopping online. Foto: Getty Images

Partenerii eMAG Marketplace pot beneficia de propriul serviciu de publicitate eMAG Ads, de tip pay per click (PPC), prin care îşi pot promova mai uşor şi mai eficient propriile produse. Cu ajutorul acestui nou serviciu, sellerii eMAG pot licita la nivel de produs, pentru o poziţie mai bună într-un grup de oferte.

Practic, eMAG Ads este un instrument de marketing care, pe lângă avantajele listării şi prezentării gratuite de produse prin intermediul platformei Markteplace, oferă partenerilor eMAG posibilitatea de a oferi mai multă vizibilitate produselor din portofoliu.

Astfel, retailerii care au decis deja să-şi listeze oferta pe platforma Marketplace, pot promova noi produse ori să sporească şi mai mult vizibilitatea celor deja existente.

În esenţă, eMAG Ads reprezintă un mesaj sponsorizat cu ajutorul căruia selleri pot promova sau vinde un produs, serviciu sau idee. Obiectivul publicității este de a ajunge la clienții interesați și dispuși să achiziționeze produsele sau serviciile promovate.

Shopping online, comerţ online, eMag Marketplace
Comerţ online. Foto: Getty Images

Retailerii pot astfel promova un produs sau o selecţie de produse către clienţi, în timp ce potenţialii cumpărători navighează şi caută diverse articole pe eMAG.

Totodată, sellerii trebuie să se asigure că promovează cele mai bune oferte, în scopul atragerii a cât mai multor accesări, care să contribuie la îmbunătăţirea poziţiei din listing pentru produsele afişate. De asemenea, odată afişată pagina de produs, clientul trebuie să găsească toate informaţiile necesare, astfel încât sellerul să poată transforma cu succes un click într-o vânzare reală.

Ce are de făcut un retailer care doreşte să beneficieze de eMAG Ads

Tot ce trebuie să facă un seller interesat de acest serviciu este să achiziţioneze credit pentru promovare, foarte ușor de folosit de către oricine - fiecare seller poate cumpăra credit eMAG Ads printr-un click din platforma eMAG Marketplace, plăteşte cu cardul şi poate crea imediat o campanie, chiar dacă nu a folosit o aplicație similară până acum.

Paşii de urmat sunt foarte simpli. În primul rând, sellerul îşi creează o primă campanie, după care selectează produsele care urmează a fi promovate, precum şi valoarea pe care doreşte să o investească pentru un click.

Platforma Marketplace îi va recomanda valoarea acestui bid (costul pentru un click), care poate fi de cel puţin 0,25 RON/click.

poza buy landscape
Sellerul eMAG este cel care decide la final valoarea costului per click. Foto: Profimedia Images

Suma licitată pentru un anumit produs va fi retrasă doar în cazul în care clientul a accesat produsul promovat, indiferent dacă a finalizat sau nu procesul de cumpărare.

Produsul licitat va fi vizibil pe site-ul eMAG in secţiunea de recomandări-produse promovate, afişată sub fotografiile articolului căutat de client din aceeaşi categorie.

Sfaturi pentru sellerii eMAG care apelează la acest serviciu pentru prima oară

Retailerii eMAG îşi pot crea inclusiv propriile campanii de publicitate personalizate. Sellerii pot selecta durata, produsele în funcţie de brand, categorie, noutate sau orice alte caracteristici.

Produsele promovate prin intermediul eMAG Ads apar în zone vizibile în paginile de produs similare, ceea ce poate trezi interesul clienţilor dornici de a compara oferte similare între ele înainte de a lua decizia finală de achiziţie.

Pe lângă promovarea produselor dorite, este importantă şi prezentarea acestora, deoarece afişarea ofertelor nu garantează şi click-uri din partea clienţilor. Pentru a creşte rata de accesare a produselor, sellerii trebuie să se concentreze pe denumirea produsului şi pe crearea unei oferte atractive şi competitive.

În plus, pentru a creşte rata de conversie, produsele trebuie să aiba o descriere cât mai corectă şi completă, care să încurajeze clientul să acceseze pagina, precum şi o documentare cât mai corespunzătoare a produsului, de la imaginile din galerie şi pâna la detalierea caracteristicilor.

Mai multe detalii despre setarea campaniilor şi sfaturi despre cum poate fi sporită eficienţa vânzărilor potfi găsite în zona de tutoriale eMAG Academy.

Care sunt principalele avantaje eMAG Ads

Pentru produsele noi se pot genera primele vizualizări şi chiar primele vânzări, iar in cazul produselor care au deja rata de conversie bună, volumele vândute vor creşte, costul pe vânzare va fi mult redus, iar comerciantul va putea beneficia de avantajul economiei de scală în negocierile ulterioare cu furnizorii, deoarece promovarea acestora la aceeaşi conversie le va aduce volume suplimentare.

Mai mult, traficul şi vânzările provenite din eMAG Ads au un impact pozitiv în creşterea rank-ului organic in listing-urile de categorii şi căutare. Este un instrument care oferă foarte multă libertate sellerilor şi puterea de a decide orice, de la costul pe click până la setarea bugetului zilnic şi a produselor promovate, dar şi posibilitatea de a pune capăt oricând campaniei sau de a o modifica.

Sellerii pot achiziţiona oricând credit, care este valabil pentru un an de zile. Dacă sellerul nu cosumă întregul credit până la expirarea acestuia, i se va rambursa diferenţa rămasă.

Partenerii noștri
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
cmp_level, prv_level, m2digi24ro, stickyCookie
Studiu de Audienţă și Trafic Internet (prin CXENSE) brat.ro
cX_S, cX_P, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Instagram instagram.com Vezi politica de confidenţialitate
csrftoken, ds_user_id, ig_did, ig_cb, mcd, mid, rur, shbid, shbts, urlgen
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cx_profile_timeout, cx_profile_data
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi politica de confidențialitate