Aglomeraţie pe ultima sută de metri

Data publicării:
AGLOMERATIE HIPERMARKET

Cumpăna dintre ani este un moment important şi pentru Floriana care îşi petrece intrarea în 2014 la o cabană, alături de prieteni. Astăzi a ieşit cu ei la cumpărături, iar bugetul alocat a fost de 1.000 de lei. Prima pe listă a fost şampania.

"Am venit la munte şi am făcut o listă să cumpărăm mâncare, băutură, ciocolată, mai multe... Este şi şampania inclusă, pentru că nu se poate fără", a spus Floriana Iosif, clienta unui hypermarket din Braşov.

Reprezentanţii marilor magazine spun că vânzările cresc în perioada aceasta chiar şi cu 50%. Surprinzător, cele mai căutate produse nu mai sunt şampaniile.

"Clienţii s-au reorientat se vând mult mai bine partea de spirtoase decât vinuri spumante, şampanii şi vinuri spumoase. Cam cu cât la sută au scăzut vânzările? Cam cu 50% faţă de ultimii ani", a declarat Cristian Mogoş - şef departament al unui hypermarket. 

Aglomeraţie a fost şi la peşte. O superstiţie din bătrâni spune că de Anul Nou este bine să mâncăm peşte pentru a scăpa mai uşor de problemele ce le întâmpinăm în anul ce vine.

"Aşa se ştie că de Anul Nou este bine să mănânci peşte, cel puţin aşa ştiu eu de la părinţii mei", a spus un braşovean. 

"Pentru ciorbă am luat să facem un borş de peşte, care este este foarte bun, sănătos. Facem aperitive şi ce se face", a adăugat o braşoveancă. 

Pentru cei care nu şi-au făcut încă ultimele cumpărături, marile magazine sunt deschise şi în ultima zi a anului, până după-amiază.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri