Sari la conținut

Drumuri prost făcute. Şoferii de camion sunt obligaţi să folosească o rută ocolitoare plină de gropi

Drumul Naţional 38. A fost varianta cea mai bună aleasă de şefii Companiei de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi pentru devierea traficului greu, până când Podul de la Agigea va fi reparat. Un drum refăcut recent pe care ar fi trebuit ca maşinile de mare tonaj să circule ca-n palmă. La doar două săptămâni de când şoseaua a început să fie circulată intens, drumul s-a degradat.

"Din ce am observat eu,  de când s-a închis Podul de la Agigea. Ultima oară când a fost plombat acest drum? Astă vară", a spus Stelian Gheorghe, primarul localităţii Topraisar.

Cum porţiunea dintre localităţile Moviliţa şi Topraisar arată ca după bombardament, şoferii sunt nevoiţi să circule cu viteză redusă. Iar pentru asta dau şi bani din buzunar.

Reprezenzanţii Companiei de Drumuri Naţionale şi Autostrăzi nu au răspuns solicitării trimise de postul de televiziune Digi 24 Constanţa în care am cerut informaţii despre ultimele reparaţii realizate pe DN 38, dar şi despre costul lucrărilor. Până când vom afla şi dacă administratorul drumului are de gând să refacă şoseaua degradată, le reamintim şoferilor variantele ocolitoare:

Varianta cea mai scurtă pleacă din București pe Autostrada Soarelui spre Medgidia, Topraisar Agigea, Mangalia, cu un ocol de 30 de kilometri. Cea de-a doua rută este valabilă pentru șoferii care vor să evite Autostrada Soarelui și pleacă din Bucureşti, spre Hârşova, apoi, la Ovidiu, şoferii vor intra pe A4 şi vor continuă drumul spre Medgidia, Ciocârlia de Sus, Topraisar, Mangalia.

Varianta 1, ocol de 30 de kilometri: Bucureşti - Autostrada Soarelui - Medgidia - Topraisar - Agigea - Mangalia

Varianta 2, ocol de 60 de kilometri: Bucureşti - Hârşova - A4 - Medgigia - Topraisar - Agigea - Mangalia.

Reporter Liviu Ghinea
Operator Cătălin Vârban

Editor web: Anca Medrea

Pe aceeași temă