Reclamaţiile anonime nu se iau în considerare la OPC

Data publicării:
reclamatii 20opc 20231112-35012

Inspectorii de la Protecţia Consumatorului Constanţa rezolvă aproape trei mii de sesizări în fiecare an. Numărul acesta ar fi mai mare, însă, dacă reclamaţiile celor care vor să îşi ascundă identitatea din diferite motive ar fi luate în considerare.

Părerea clienţilor diferă de la caz la caz.Operatorii economici care se confruntă cu clienţi nemulţumiţi, încearcă să rezolve problemele într-un timp cât mai scurt.

Cei care găsesc nereguli în magazine sau supermarketuri şi nu ajung la nicio înţelegere cu operatorul economic, trebuie să se prezinte personal la oficiul pentru protectia consumatorului.

În plus, reclamanţii au posibilitatea să trimită sesizări şi în format electronic, prin e-mail, cu condiţia să completeze un formular tip şi să ataşeze şi documentele scanate.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri