Vinuri dobrogene promovate de U.E. Programul de promovare costă 500.000 de  euro

Data publicării:
vinuri murfatlar

După englezi, israelieni, japonezi şi chinezi şi locuitorii din cele două ţări vor avea posibilitatea să cunoască aroma vinurilor dobrogene. Viticultorii pot să estimeaze o dată la care vor avea primul contact cu cele două pieţe.

Dan Domnaru, Asociația Producătorilor de Vin Dobrogea: "După estimările noastre, cred că undeva pe la sfârşitul verii, în spre septembrie".

Programul de promovare beneficiază de un buget total de peste 500 de mii de euro pentru următorii 3 ani. 260.000 de euro reprezintă sprijin de la Bruxelles, iar cu restul de bani contribuie viticultorii dobrogeni.

Dan Domnaru, Asociația Producătorilor de Vin Dobrogea: "Promovarea produselor noastre prin târguri, misiuni economice, prezentări de produse, prezentarea produselor noastre către diverse categorii de specialişti din aceaste ţări".

23 de milioane de euro a aprobat anul acesta Comisia Europeană pentru finanţarea a 20 de programe de promovare în mai multe ţări membre UE.

Acestea acoperă diverse categorii de produse, cum ar fi produsele ecologice, fructe şi legume proaspete, vinuri, lapte şi produse lactate, flori, fructe şi legume.

Statele în care se va face reclamă acestui gen de produse sunt din Europa, Orientul Mijlociu şi dinAsia de Sud-Est.

reporter: Loredana Vesparu
operator: Alexandru Brînzaru

editor web: Anca Medrea

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri