Angajaţii secţiei de motoare a Fabricii Ford din Craiova s-au reîntors la muncă

Data publicării:
060114 FORD

După două săptămâni, angajaţii de la secţia motoare a Fabricii Ford din Craiova s-au reîntors la muncă. Anul trecut, salariaţii au avut în total 40 de zile de şomaj din cauza vânzărilor slabe pe piaţa europeană. Oficialii americani spun că măsura şomajului a fost luată din cauza vânzărilor scăzute de vehicule Ford pe piaţa auto.

La primele ore ale dimineţii, angajaţii secţiei de motoare au reluat lucrul, iar de miercuri îşi vor începe activitatea şi cei de la secţia vehicule. La întoarcere, mulţi s-au declarat optimişti în privinţa viitorului uzinei, dar au fost şi angajaţi îngrijoraţi de oscilaţiile în privinţa producţiei.

„E normal să fie şi o perioadă de criză, dar îşi revin, nu e asta o problema”, a spus un angajat.

Dacă acum au început munca cei care lucrează în secţia de motoare, în curând se va relua şi asamblarea modelului B Max.

„Astăzi s-a reluat activitatea la uzina noastră din Craiova, respectiv în secţia de producţie motoare, urmând ca miercuri, 8 ianuarie, să se reia producţia şi în secţia de vehicule”, a spus Anamaria Timiş, PR Ford România

În total, anul trecut, timp de 40 de zile, în fabrica de la Craiova nu s-a produs nicio maşină. Din cauza opririi producţiei, nu doar uzina americană a avut de pierdut, ci întreaga economie a României. Peste 220 de milioane de euro s-au pierdut, pentru că nu s-a mai exportat niciun vehicul Ford. Cu toate astea, România a înregistrat anul trecut un record istoric al producţiei de maşini. Peste 400.000 de maşini au produs, în total, mărcile Dacia şi Ford.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri