Avarii rezolvate prin telefon

Data publicării:
avarii 20rezolvate 20prin 20telefon-53142

Localnicii nu sunt încântaţi de investiţia de 250 de mii de euro, pentru dispeceratul modern. Îi lasă rece la propriu serviciile furnizorului de termoficare şi doar când văd facturile la întreţinere îi trec transpiraţiile.

Centrul de permanenţă de la Iaşi, aşa cum este numit, a fost creat după modelul celui de la Ploieşti, unde de termoficare se ocupă aceeaşi firmă. Care se pare că are şi aceleaşi probleme. Anul trecut, la Ploieşti, localnicii au făcut 30 de mii de reclamaţii. Nici în capitala Moldovei lucrurile nu stau mai bine. Echipamentele furnizorului nu au fost modernizate. Luna trecută, într+o singură zi au fost trei avarii care au lăsat fără căldură 3.000 de apartamente.

La Iaşi, 40 de mii de aparatmente sunt racordate la sistemul centralizat de încălzire. Proprietarii sunt sfătuiţi să sune la dispecerat când caloriferele rămân reci sau robinetele seci. Dar şi să dea un ban în plus, ca să îşi asigure serviciile de depanare.Este vorba despre o asigurare non-stop plătită cu cel mult 6 lei pe lună.

Iarna trecută, la Iaşi au fost peste 200 de avarii la reţelele de distribuţie a agentului termic şi 17 explozii la cazanele de la Centrala Termică.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri