Fisuri pe şoseaua de centură proaspăt inaugurată

Data publicării:
soseaua 20de 20centura 20a 20iasiului 20deja 20crapata-40880

Recepţia finală a celor 14 kilometri s-a făcut pe 23 noiembrie, în prezenţa premierului Victor Ponta alături de colegii din USL Crin Antonescu şi Daniel Constantin. Primele probleme au şi început să apară.

Şoseaua de centură proaspăt inaugurată nu a rezistat greutăţii TIR-urilor care trec zilnic pe aici. Asfaltul a cedat, iar pe o porţiune de doi kilometri, chiar pe mijlocul drumului au apărut fisuri late de un centimetru.

Conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri are şi o explicaţie pentru fisurile apărute pe varianta de trafic greu a oraşului care a costat enorm statul: 52 de milioane de euro.

''Fiind un asfalt cu grosime de 15 centimetri ei au mers după părerea mea pe un sens şi după aia cu celălalt sens şi au creat o dilatare şi atunci ea trebuia astupată cu mastic'', spune Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri.

Fisurile nu sunt singurele inconveniente pentru şoferi.

Şoseaua de centură va fi refăcută în primăvară

O altă problemă a variantei de trafic greu a oraşului este apariţia în asfalt a unor gropi mari cât o palmă.

Conducătorii auto sunt nemulţumiţi de cum arată şoseaua ocolitoare.

''A fost bună la început, dar este o treabă tipic românească, frumoasă la început, dar nu ţine, ca de obicei. Aşa se lucrează la noi, se bagă mulţi bani în aceste şosele, dar noi profităm de ele relativ un an, maxim. Se ştie că aceste şosele sunt făcute cu şpăgi şi anumite interese, de asta nici cei care ar trebui să o verifice nu intervin'', spune un şofer.

''Nu ştiu dacă a fost făcută atât de bine consolidarea asta. Deja nu ştiu ce să vă spun. Sunt vreo 2-3 care au cam un centimetru mă refer la lăţimea lor, vă daţi seama'', spune un alt şofer.

''Strada oricum nu ştiu câţi ani o să o mai ducă, dar sper să vină să se uite la ea'', e de părere alt şofer.

Autorităţile dau asigurări însă că şoseaua ocolitoare va fi refăcută în primăvară.

''Acum, provizoriu, eu am propus să se facă o colmatare pentru ca apele provenite de la zăpadă să nu poată intra şi să fisureze mai tare şi să macine mai mult fisura, urmând ca în primăzată să se facă o frezare a primului strat şi să se facă o nouă turnare de-a lungul rostului'', spune Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri.

Cei 14 kilometri ai şoselei de centură au fost realizaţi în patru ani.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri