Sari la conținut
News Alert

Aquapark-ul din Oradea, la capacitate maximă în primul weekend de sezon estival. Zeci de persoane au aşteptat ore în şir să intre

Primul weekend în care accesul clienţilor a fost permis şi la piscinele exterioare a adus aglomeraţia la Aquaparkul din Oradea. Duminică, parcul acvatic şi-a atins încă de dimineaţă limita maximă de vizitatori - 1800, astfel că zeci de persoane au stat la coadă ore în şir ca să intre. Oamenii au fost nemulţumiţi mai ales de ceea ce au numit "lipsa de comunicare" a celor care gestionează complexul.

Unii dintre turişti au venit de la sute de kilometri distanţă şi s-au declarat nemulţumiţi că nu au fost anunţaţi măcar pe site-ul sau conturile de pe reţelele de socializare ale aquaparkului că s-a atins capacitatea maximă a complexului.

"Am călătorit 300 de kilometri ca să mergem şi noi la aquapark-ul Nymphaea din Oradea. În jurul orei 12, la intrare ni s-a spus că nu mai putem intra, că este la capacitate maximă de 1800 de locuri şi trebuie să aşteptăm ca să iasă cineva din ştrand ca să putem intra şi noi. Asta în condiţiile în care noi am încercat să rezervăm online, dar pe site nu se mai puteau face rezervări online. Nu exista nici pe site, nici aici, la faţa locului, un anunţ în care să fim informaţi că este la capacitate maximă şi este riscul să aştepti, aşa cum am aşteptat şi noi două ore şi jumătate ca să iasă 2-3 persoane şi să reuşim să intrăm şi noi", povesteşte un turist.

Aşezaţi la coadă, turiştii spun că un astfel de anunţ putea fi postat pe reţelele de socializare, mai ales că ne aflăm în toiul vacanţei de 1 Mai. "Se ştia că vine minivacanţa, oamenii puteau fi informaţi, iar noi să putem pleca în altă parte."

După aproximările turiştilor, aproximativ 100 de persoane au aşteptat la coadă să intre la Aquapark-ul Nymphaea. Printre acestea s-au numărat şi străini care au renunţat după câteva minute şi au plecat.

Oficiali din cadrul Administraţiei Domeniul Public Oradea, care se ocupă de complexul acvatic, au precizat pentru Digi24 Oradea că aquaparkul şi-a atins în acest weekend capacitatea maximă şi că toate biletele au fost vândute. În plus, încă de ieri, pe site-ul dedicat s-a precizat că nu se mai vând online bilete, iar "cererea a depăşit oferta", susţin reprezentanţi ai ADP.

Joi, conducerea Administraţiei Domeniul Public Oradea anunţa că, spre deosebire de sezonul trecut, în acest an a fost suplimentat cu 250 numărul de locuri în aquapark şi a fost deschisă o casă specială pentru clienţii care şi-au cumpărat biletele online.

"Dacă anul trecut aveam 1850 de locuri, în acest an ne gândim să ajungem la 2100. Am instalat o casă de acces ca să fluidizăm intrarea clienţilor, în special ne gândim la cei care îţi cumpără bilete anticipat online. Am observat anul trecut că numărul doritorilor de bilete online este în creştere", declara joi Liviu Andrica, directorul ADP Oradea.

Editor web: Adrian Laboş

Etichete: turisti , Digi24 Oradea , aglomeratie , bilete , nemultumiri , Aquapark Nymphaea

Pe aceeași temă
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
De ce cookie-uri? Le utilizăm pentru a optimiza funcţionalitatea site-ului web, a îmbunătăţi experienţa de navigare, a se integra cu reţele de socializare şi a afişa reclame relevante pentru interesele tale. Prin clic pe butonul "DA, ACCEPT" accepţi utilizarea modulelor cookie. Îţi poţi totodată schimba preferinţele privind modulele cookie.
Da, accept
Modific setările
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
- Afișarea secţiunilor site-ului - Reţinerea preferinţelor personale (inclusiv în ceea ce privește cookie-urile) - Reţinerea datelor de logare (cu excepţia logării printr-o platformă terţă, vezi mai jos) - Dacă este cazul, reţinerea coșului de cumpărături și reţinerea progresului unei comenzi
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
RCS&RDS S.A. digi24.ro Vezi politica de confidenţialitate
prv_level, civicCookieControl, m2digi24ro, stickyCookie
Google Analytics google.com Vezi politica de confidenţialitate
_ga, _gid, _gat, AMP_TOKEN, _gac_<property-id>, __utma, __utm, __utmb, __utmc, __utmz, __utmv
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cX_S, cX_P, gcks, gckp, _cX_segmentInfo, cX_T
Google IDE google.com Vezi politica de confidenţialitate
IDE
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
- Analiza traficului pe site: câţi vizitatori, din ce arie geografică, de pe ce terminal, cu ce browser, etc, ne vizitează - A/B testing pentru optimizarea layoutului site-ului - Analiza perioadei de timp petrecute de fiecare vizitator pe paginile noastre web - Solicitarea de feedback despre anumite părţi ale site-ului
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
CrazyEgg crazyegg.com Vezi politica de confidenţialitate
ce2ab, ce_login, ceac, sid, _ceir, is_returning, _CEFT, ceg.s, ceg.u, __ar_v4, __distillery, __zlcmid, __zprivacy, _ga, _gat, ki_r, ki_s, ki_t, ki_u, km_ai, km_lv, km_ni, km_uq, km_vs, kvcd, optimizelyBuckets, optimizelyEndUserId, optimizelyPendingLogEvents, optimizelySegments
CXENSE cxense.com Vezi politica de confidenţialitate
cx_profile_timeout, cx_profile_data
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
- Interacţiuni social media (like & share) - Posibilitatea de a te loga în cont folosind o platformă terţă (Facebook, Google, etc) - Rularea conţinutului din platforme terţe (youtube, soundcloud, etc)
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Facebook facebook.com Vezi politica de confidenţialitate
a11y, act, csm, P, presence, s, x-referer, xs, dpr, datr, fr, c_user
Youtube youtube.com Vezi politica de confidenţialitate
GED_PLAYLIST_ACTIVITY,APISID, GEUP, HSID, LOGIN_INFO, NID, PREF, SAPISID, SID, SSID, SIDCC, T9S2P.resume, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC, dkv, s_gl, wide
Twitter twitter.com Vezi politica de confidenţialitate
_twitter_sess, auth_token, lang, twid, eu_cn, personalization_id, syndication_guest_id, tfw_exp
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră, atât în cadrul site-ului nostru, cât și în afara acestuia.
- Oferirea de publicitate în site adaptată concluziilor pe care le tragem despre tine în funcţie de istoricul navigării tale în site și, în unele cazuri, în funcţie de profilul pe care îl creăm despre tine. Facem acest lucru pentru a menţine site-ul profitabil, în așa fel încât să nu percepem o taxă de accesare a site-ului de la cei care îl vizitează. - Chiar dacă astfel de module cookie nu sunt utilizate, te rugăm să reţii că ţi se vor afişa reclame pe site-ul nostru, dar acestea nu vor fi adaptate intereselor tale. Aceste reclame pot să fie adaptate în funcţie de conţinutul paginii.
Companie Domeniu Politica de confidenţialitate
Google DFP google.com Vezi politica de confidenţialitate
__gads, id, NID, SID, ANID, IDE, DSID, FLC, AID, TAID, exchange_uid, uid, _ssum, test_cookie, 1P_JAR, APISID, evid_0046, evid_0046-synced
Trimite
Vezi aici politica noastră de cookie-uri și de prelucrare a datelor tale