Ce calități trebuie să aibă un producător pentru a deveni furnizor oficial al Casei Regale

Data publicării:
546007 436928983065221 1059129929 n

Vinurile de Măcin ajung oficial pe masa Familiei Regale din octombrie 2009. Tradiţia podgoriilor de la Sarica Niculiţel este strâns legată de istoria Familiei Regale.

„Vinurile de acolo erau apreciate cu ocazia sărbătorilor câmpeneşti la care participau, la vremea respectivă, Carol I, Regele Ferdinand, şi iată, astăzi avem plăcerea de a veni noi de data asta în curtea Regelui să ne oferim vinurile”, a afirmat Ionuţ Paraschiv, reprezentantul unei companii de vinuri din Măcin, județul Tulcea.

Magiunul de Topoloveni este o altă delicatesă autentică prezentă pe masa regală. Este singurul produs românesc veritabil care a primit indicaţie geografică protejată, iar producătorii lui şi-au dorit ca el să câştige încrederea Familiei Regale.

Un an de zile înainte să dobândim această calitate am furnizat pentru a demonstra că într-adevăr ne menţinem calitatea. Am pus pe etichetă Emblema casei Regale, pentru noi este o mare mândrie să fim aici în calitate de furnizori”, a susținut Diana Stanciulov, reprezentantul firmei producătoare a magiunului de Topoloveni.

Pivniţele de la Azuga au fost furnizor de vin spumant pentru Casa Regală încă din vremea Regelui Ferdinand. Cupele pline cu această şampanie au fost chiar pe masa monarhului la dineul dat în cinstea încoronării sale.

„Noi producem vinul spumant la Azuga, unde avem cea mai veche locaţie din România, unde se produce neîncetat de la 1892 vin spumant, după metode tradiţionale”, s-a mândrit Adriana Grecu, reprezentantul unei companii producătoare de vin spumant.

„Titlul de furnizor regal este o reînviere a unei tradiţii de dinainte de 1947 care semnifică, în primul rând calitate, în al doilea rând aprecierea Casei Regale şi în al treilea rând o legătură cu România, pentru că furnizorii trebuie să fie ori români meşteşugari, ori firme cu existenţă în România”, a explicat Ioan-Luca Vlad, avocatul Casei Regale a României.

Toţi producătorii recunosc recunosc fără să ezite că vânzările au crescut după ce pe etichetă a apărut informaţia că sunt furnizori oficiali ai Casei Regale.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri