Sari la conținut

Au apărut „tradiționalele” gropi după zăpezi

Au dispărut zăpezile de pe şosele, dar nu şi problemele. De sub troiene au apărut, în Bucureşti, din nou gropi imense, care au fost acoperite anul trecut, dar la care îngheţul a măcinat "plombele". Şoferii spun că sunt locuri unde nu pot să le ocolească pentru că nimeresc în alte hârtoape, relatează Digi24 TV. Mecanicii auto sunt mulțumiți: au foarte mulţi clienţi.

Şoferii din Bucureşti nu prea pot să ţină drumul drept nici dacă vor. Unii riscă şi le ocolesc chiar dacă intră pe cealaltă bandă. Cine nu face asta trebuie să îşi facă abonament la service.

- Cred că au cel puţin 15-20 de cm, paralel cu linia de tramvai. Am maşină nouă şi nu îmi permit ca să rup maşina după cinci luni de zile, să mă fac praf.

Marcate pe hartă, zonele cu problemele împânzesc Capitala. Şoferii dau în ele pe Şoseaua Panduri, pe Bulevardul Timişoara şi Ştefan cel Mare. Nici celebra Calea Victoriei nu este ferită. Iar Şoseaua de Centură este deja cunoscută pentru hârtoapele ei.

„Pe anumite porţiuni de pe şoseaua de centură a capitalei sunt gropi pe ambele sensuri de mers. Singura soluţie pentru şoferi este să încetineasscă deoarece evitarea lor este o misiune imposibilă”, relatează Mihaela Brazdeş, reporter Digi24.

Mai în glumă, mai în serios, mecanicii auto spun că Bucureştiul este cel mai bun loc în care să deschizi un service auto: nu duc niciodată lipsă de clienţi.

„Cel mai des la o maşină se strică pivoţii, bucşele, amortizoarele. Acum depinde cât de tare dă în groapă. Că dacă dă... poate să se rupă de tot”, spune Alin Ursu, mecanic auto.

- Chiar zilele trecute am schimbat ceva la maşină din cauza asta. Chiar pe Magheru. Pe bulevard. Centrul Bucureştiului.

Costurile sunt pe măsura gropilor: de la 250 de lei pentru schimbarea unei bucşe până la 1.500 de lei dacă trebuie schimbate amortizoare, arcuri şi pivoţi.

Pe aceeași temă