Călin Georgescu a crescut cu aproape 200% pe unele rețelele sociale, după victoria în alegeri

Data actualizării: Data publicării:
Cristela și Călin Georgescu.
Cristela și Călin Georgescu. Foto: captură video

Sute de mii de români au intrat pe paginile de social media ale candidatului Călin Georgescu, după victoria sa în alegeri, dând “Follow” profilului oficial. În doar trei zile, creșterile pe patru rețele, unde este prezent, sunt între 78 și 180%. Doar pe Facebook, în ultimele 24 de ore a câștigat 36.000 de urmăritori.

Situația se prezintă după cum urmează:

Folowers Călin Georgescu 25 noiembrie
Facebook: 83.000 followers
Instagram: 30.000 followers
TikTok: 246.000 followers
Youtube: 49.500 abonați


Folowers Călin Georgescu 27 noiembrie (dimineața)
Facebook: 200.000 followers
Instagram: 51.700 followers
TikTok: 391.600 followers
Youtube: 87.400 abonați

Folowers Călin Georgescu 28 noiembrie (dimineața)

Facebook: 236.000 followers
Instagram: 59.600 followers
TikTok: 437.800 followers
Youtube: 96.500 abonați

Așadar, doar în ultimele 24 de ore Călin Georgescu a câștigat 36k followeri pe Facebook, 8k pe Instagram, 46k pe TikTok și 9k pe YouTube.

Procentual, de la luni dimineață creșterile sunt de 184% pe Facebook, 98% Instagram, 78% TikTok, 95% YouTube

„Este adevărat că nu a plătit?”

Paul Ardeleanu, specialist în Marketing Digital a făcut o analiză a conturilor de social media ale lui Georgescu și a spus că una dintre explicațiile campaniei desfășurate pe TikTok a fost că era singura platformă unde avea mai mulți urmăritori decât contracandidații săi. Prin urmare, a ales să se concentreze acolo.

Clipurile de pe facebook și TikTok au fost indentice, explică Ardeleanu. „Un alt tip de conținut pe care l-a postat au fost testimonialele. A avut alte persoane, unele foarte influente, care au vorbit de bine despre dânsul. Acest lucru, prin asocierea de imagine, transferă încrederea de la persoana care a oferit testimonialul la Călin Georgescu.”

„Este adevărat că nu a plătit? Din păcate nu putem spune nici că da, nici că nu, deoarece TikTok nu oferă transparență pe acest subiect așa cum se întâmplă pe Meta”, mai spune Ardeleanu. 

Editor : Sebastian Eduard

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri