Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc

Data actualizării: Data publicării:
sezlonguri si umbrele pe plaja
Imagine de o plajă de pe litoralul românesc. Foto: Profimedia Images

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.

„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu.

„Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el.

Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.

„În primul rând, o activitate de promovare a destinațiilor turistice din România, comasată la nivel național. Pentru că există, la nivel zonal sau local foarte multe inițiative de promovare. E din păcate o lipsă a statului în cei 30 de ani de la Revoluție pe componenta de promovare a turismului din România, aspect la care noi lucrăm în acest moment”, a spus Cadariu.

El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor.

„În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu.

Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.

„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cel mai rar și mai scump metal din lume, mai valoros decât aurul sau platina. Se extrage dintr-o singură țară...
Digi FM
Val de ironii pe TikTok, după ce opt polițiști au fost mobilizați pentru a captura un șarpe, în Piața...
Pro FM
Mariah Carey, umilită de Eminem! Rapperul a distrus prietenia dintre el și celebra artistă cu o singură...
Film Now
Sofia Vergara, topless la piscină: „Vara a sosit!”. Fanii au reacționat rapid: „Cum să ai 52 de ani și să...
Adevarul
Obiceiul numărul 1 la care nu trebuie să renunți dacă vrei mai multă energie. Lipsa lui afectează creierul și...
Newsweek
Guvernul nu a făcut rost de bani să crească pensiile la mica recalculare și să le indexeze în 2026
Digi FM
Dan Alexa, la 5 ani de la momentul în care Anamaria Prodan l-a lovit peste față: "Ai văzut, Macron? Am stofă...
Digi World
Mărturisirile emoționante ale unei femei care susține că a fost în moarte clinică timp de 24 de minute...
Digi Animal World
Pescar din Germania, față în față cu un „pește vampir” rar: „Arăta ca un extraterestru”
Film Now
În 2001 a luat Oscarul și la trei zile după, rudele îi spuneau să se facă avocat. Benicio del Toro: "Actoria...
UTV
Raluka, copleșită de emoții după ce a cântat imnul României în fața a 45.000 de spectatori: „Nu mai știam cum...