Daniel Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru a promova cu influenceri turismul românesc

Data actualizării: Data publicării:
sezlonguri si umbrele pe plaja
Imagine de o plajă de pe litoralul românesc. Foto: Profimedia Images

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat la Dig24 o campanie naţională de promovare a destinaţiilor turistice din România, în valoare de 100.000 de euro. Campania va fi făcută cu ajutorul influencerilor, iar scopul ei este să le arate oamenilor destinații de vacanță interne, în condițiile în care anul acesta românii au cheltuit 6 miliarde de euro pentru vacanțe în străinătate.

„Am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, să călătorească în străinătate”, a spus Cadariu.

„Sunt și cazuri în care poate lucrurile nu stau atât de bine. Însă nici la vecinii noștri bulgari, nici la greci lucrurile nu stau perfect. Iar comparațiile trebuie făcute pentru situații similare, și în ce privește numărul de stele și în ce privește dotările și serviciile acordate pentru acele sejururi”, a adăugat el.

Ministrul a spus că guvernul ia măsuri care să încurajeze turismul în România.

„În primul rând, o activitate de promovare a destinațiilor turistice din România, comasată la nivel național. Pentru că există, la nivel zonal sau local foarte multe inițiative de promovare. E din păcate o lipsă a statului în cei 30 de ani de la Revoluție pe componenta de promovare a turismului din România, aspect la care noi lucrăm în acest moment”, a spus Cadariu.

El a precizat că ministerul are în pregătire 3 campanii de promovare, iar efectele acestora ar putea deveni vizibile din sezonul următor.

„În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică. Agenția de publicitate câștigătoare ne va propune acei influenceri care să fie folosiți”, a explicat Cadariu.

Ministrul a spus că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.

„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a mai spus el.

Editor : M.B.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Jobul din România unde poți câștiga un salariu de 7.000 de lei dacă ai terminat doar liceul
Digi FM
Fiica lui CRBL, supărată că tatăl ei și-a făcut o relație cu o femeie mult mai tânără: "Nu ți-e teamă că te...
Pro FM
Cum arată azi femeia care l-a făcut tată pentru prima dată pe Ștefan Bănică Jr. Camelia Constantinescu...
Film Now
Brooke Shields și Christopher Atkins, despre scenele de nuditate din Laguna albastră: "Voiau cu disperare să...
Adevarul
Rusia își intensifică războiul din umbră împotriva NATO, cu consecințe potențial catastrofale, avertizează...
Newsweek
Care pensionari pierd sute de lei la pensie în februarie? Anunț ciudat de la șeful Casei de Pensii
Digi FM
Sharon Stone, fermecătoare la Festivalul de Film de la Palm Springs. Actorul de care e foarte mândră: Este...
Digi World
Beneficiile verzei murate. 8 motive importante pentru care să adaugi acest aliment în dieta ta
Digi Animal World
Reacția unui câine când stăpâna lui încearcă să-i taie unghiile: „Atât de multă dramă n-am mai văzut”
Film Now
De ce a refuzat Arnold Schwarzenegger invitația pe iahtul lui Stallone: "Îl iubesc. Dar suntem foarte...
UTV
David Popovici a postat o imagine in care apare alaturi de Sebastian Stan: “Daca ma antrenez destul, poate...