Campania „România Din | interior” se încheie. Bilanțul celor 50 de zile de filmare

Data publicării:
8-35926

Digi24 a pornit, în urmă cu 2 luni, într-un demers curajos, care s-a bucurat de aprecierea telespectatorilor, acela de a le arăta „România din|interior”. Pentru realizarea unor reportaje de excepție s-a filmat timp de 50 de zile, au fost peste 300 de ore de filmare, la care s-au adăugat tot atâtea ore de montaj, au lucrat cinci echipe formate fiecare din reporter si operator, au fost străbătuţi mii de kilometri, în toată România.

Campania „România Din | interior” se încheie. Bilanțul celor 50 de zile de filmare |digi24
Campania „România Din | interior” se încheie. Bilanțul celor 50 de zile de filmare |digi24
Campania „România Din | interior” se încheie. Bilanțul celor 50 de zile de filmare |DIGI24
Campania „România Din | interior” se încheie. Bilanțul celor 50 de zile de filmare |DIGI24

Din Delta Dunării, până la cele mai înalte altitudini, pe cele mai puţin circulate drumuri de munte, sau până în adâncul pământului, în peşteri, reporterii emisiunii Din interior au căutat cele mai frumoase locuri și pivești ale României.

Mijloacele de transport folosite au fost şi ele dintre cele mai neobişnuite, în zone în care accesul omului era foarte anevoios: de la masină, până la bărci, vapoare, căruţe şi, atunci când nimic nu mai putea ajunge în zonă, ore în şir de mers pe jos, cu echipamentul în spate.

După 2 luni în care telespectatorii Digi24 au putut să vadă o altfel de Românie, sau mai exact, cum arată cu adevărat ţara în care trăiesc, cu fiecare colţişor al ei, cu fiecare bogăţie, cu locuri, personaje şi poveşti necunoscute de foarte mulţi, dar de o valoare incontestabilă, campania România din|interior a ajuns la final. Moment de bilanţ al unui uriaş efort mediatic, bilanţ care vorbeşte de la sine.

Bogățiile țării și întrebările dureroase

În cadrul campaniei al cărei scop a fost să îi facă pe români să își redescopere țara în care trăiesc cei de acasă au aflat că România mai are urşi, capre negre, sturioni, păduri virgine, munţi de sare, mâncare cu gust bun, peşteri pline de cristale, lacuri glaciare şi foarte multe alte bogăţii.

Dar, mai mult decât atât, ce a reuşit să facă această campanie, prin reportajele sale, a fost să lanseze întrebări dureroase de cele mai multe ori, de ce nu ne protejăm valorile, sau de ce nu ne valorificăm bogăţiile naturale, de ce vin alţii, străini de toate astea, şi ne arată ce se poate face şi, mai ales, că se poate face.

„România Din | interior a atins domenii spinoase precum agricultura, deşertificarea unor întregi regiuni ale ţării, nepăsarea şi paragina în care au fost lăsate de autoriţăţi unele monumente care înseamnă, sau ar trebui să însemne foarte mult în istoria noastră, exemplul cel mai bun este Crucea Eroilor Neamului, de pe Caraiman.

Şi pentru ca au vrut să le arate românilor cât de bogată şi de frumoasă este ţara lor, reporterii emisiunii au făcut filmări spectaculoase, în condiţii deloc uşoare.

Au fost ore în şir de aşteptare în nemişcare pentru filmările cu animale sălbatice, pentru a reusi astfel să surprindă, pentru prima oară după zece ani, urșii bruni în mediul lor natural; au fost reportaje despre natura neatinsă de prezenţa omului, despre locuri mai puţin cunoscute pe care România ar putea să le transforme cu succes în destinaţii turistice unice în lume, dar şi despre locuri în care oamenii sfinţesc locul şi au ştiut să profite de resursele României.

Echipa Digi24 s-a implicat în campania „România Din | interior

După tot acest efort reportajele deja difuzate de Digi24 fac din campania „România Din | interior” un indiscutabil succes media. Acest lucru a fost confirmat şi prin atenţia acordată de telespectatorii Digi24, care au urmărit în număr mare fiecare ediţie, dar şi de mass-media, campania a fost nominalizată la premiile unei importante reviste de specialitate, pentru cea mai bună emisiune de reportaj.

Întreaga echipă Digi24 s-a alăturat efortului reporterilor emisiunii “Din interior”. Luca Niculescu, Adriana Muraru, Liana Alexandru, Laura teodoru, Sanda Nicola sau Cosmin Prelipceanu sunt doar câțiva dintre cei care s-au implicat în mod personal la filmări și au mers în locații fascinante de care noi, românii, am cam uitat.

Pe pagina de Facebook a emisiunii „Din interior” s-a desfășurat un și concurs de fotografii surprinse de participanți în România, care s-a bucurat de un real succes.

In zilele care urmează, pe www.digi24.ro, pentru a marca finalul campaniei, internauții pot revedea cele mai interesante imagini cu animalele din padurile țării, peisajele de vis pe care România le are, fotografiile care au participat la concursul de pe Facebook și imagini cu una dintre cele mai bogate resurse ale Românii, oamenii.

Ultima ediţie a campaniei „România din|interior”

Poveştile frumoase ale unor oameni frumoşi, duminică, de la 18.30, în ultima ediţie a campaniei „România din|interior”, pe Digi24.

Şi pentru că o asemenea campanie nu se poate încheia oricum, pentru ultima ediţie, cea din 2 decembrie, a fost ales un material despre patrimoniul uman al ţării: meşterii populari şi rapsozii români care sunt pe lista de patrimoniu a UNESCO, oameni care au grijă ca spiritul românesc să nu dispară.

UNESCO a desemnat drept monument de patrimoniu mai mulţi artişti populari: doi rapsozi, o pictoriţă de icoane pe sticlă, o femeie care încondeiază ouă, un olar, un cojocar şi o ţesătoare. Genuri artistice şi meserii aruncate în uitare pe care ei se străduiesc din răsputeri să le readucă în atenţia noastră, a tuturor.

Poveştile frumoase ale unor oameni frumoşi, duminică, în ultima ediţie a campaniei România din|interior, pe Digi24.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri