„Iubim carnea din România” - campanie de reabilitare

Data publicării:
16022013 20campanie 20carne-49913

În ultimele săptămîni, industria alimentară românească a fost acuzată de presa occidentală că ar fi la originea produselor etichetate greşit, din supermarketurile europene.

Acuzaţiile au fost demontate chiar de responsabilii din Vest în ultimele zile. Însă aceeaşi presă occidentală care se grăbea să ne arate cu degetul acum uită să menţioneze că numele ţării noastre a fost reabilitat.

Antreprenorii spun că această campanie nu are sorţi de izbândă, dacă nu se vor implica şi oficialii guvernamentali.

Asta e o treaba pe care noi nu putem să o facem, în orice fel de campanie, nu suntem atât de puternici. Ar fi bine dacă Guvernul României s-ar implica. Pierderile nu sunt într-o zi. Practic s-a distrus încrederea pieței occidentale despre produsele românești din carne, or România de-abia a reușit să intre pe piața occidentală, după ce a luptat mult”, a declarat Sorin Mitrea, președintele Romalimenta.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri