Pasajul de la Piața Sudului se lasă așteptat. Lucrările nu au început încă, deși erau anunțate din mai

Data publicării:
pasajjj

Ora 10, Piaţa Sudului. Nici urmă de muncitori, şantier sau indicatoare. La o oră după sosirea echipei Digi24, au apărut - întâmplător, chiar lângă camera de filmat! - reprezentanţii firmei care se ocupă de lucrări. Coincidenţă, chiar atunci se puneau la punct ultimele detalii.

„De astăzi începe numărătoarea.. perioadei de execuţie. Va fi organizat şi un şantier, pe măsură ce obţinem toate documentele ca urmare a acestei discuţii”, a spus Grigorie Verenciuc, reprezentant al firmei de construcţii.

„În acest moment, Comisia de Circulatie din cadrul PMB şi Poliţia Rutieră analizează soluţia optimă privind devierea circulaţiei pe perioada execuţiei lucrărilor, astfel încât traficul în zonă să fie cât mai puţin afectat”, se arată într-un comunicat al Primăriei Capitalei.

În urmă cu o lună, în acelaşi loc, reprezentanţii firmei făceau acelaşi lucru: pregătiri! Echipa Digi24 i-a întâlnit şi atunci, tot în timpul filmărilor.

Primii muncitori vor apărea pentru lucrările de utilităţi. Probabil vom începe primele lucrări la sfârşitul lunii sau începutul lunii viitoare. Lucrări serioase, nu de pregătire”, a adăugat Grigorie Verenciuc.

Şi cum planul de acasă nu se potriveşte cu cel din târg, declaraţia constructoruluI venea la 4 zile după ce primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, anunţase deja organizarea şantierului.

„Astăzi, 8 mai, am şi început să montam cu autorizaţie, nu fără, partea de organizare de şantier. Am început să o facem”, afirma Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.

Întârzierile repetate nu îi mai miră de mult pe bucureşteni.

După ce constructorii vor deschide şantierul, va mai dura cel puţin un an şi jumătate, dacă nu apar întârzieri, până când aici va fi un pasaj subteran. Tunelul va avea o lungime de 400 de m şi va traversa Calea Văcăreşti.

Muncipalitatea promite că, odată terminat pasajul, şoferii vor putea trece de intersecţia de la Piaţa Sudului în doar şapte minute. Lucrările costă aproape 130 de milioane de lei, sumă din care Primăria Capitalei plăteşte doar 30 de milioane, iar restul reprezintă bani europeni.  

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri