Grindeanu: Ponta e critic câteodată, o critică de cele mai multe ori constructivă

ponta profil fb

Fostul premier Victor Ponta este critic câteodată, având o critică, de cele mai multe ori, constructivă, a declarat luni premierul Sorin Grindeanu.

ponta profil fb

Întrebat dacă urmează să se consulte cu Ponta, după declarațiile pe care le-a avut în ultima vreme, Grindeanu a spus: "Nu știu la ce vă referiți".

"Preocuparea mea este să pun în aplicare programul de guvernare. Discut cu foarte multă lume, fie că face parte din PSD, cu atât mai mult, fie din alte medii care să mă ajute și pe mine și pe colegii mei să implementăm acest program de guvernare. Restul, întâlniri, normal că avem, vorbim cu toată lumea, nu cred că e neapărat o problemă care să fie de guvernare aceasta legată de discuțiile pe care le am eu sau domnul Dragnea cu domnul Victor Ponta, care am văzut că are câteodată critici. Extrem de critic nu aș spune, e critic câteodată, o critică de cele mai multe ori constructivă", a adăugat premierul, citat de Agerpres.

El a precizat că nu a vorbit cu Victor Ponta în ultimele zile.

Președintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat luni că demisia din partid în alb a fostului premier Victor Ponta i se pare "o copilărie" și că, din punctul său de vedere, subiectul este închis.

"Ne-am întâlnit vineri. Mi-a adus o demisie în alb. Am rupt-o. I-am spus și îi spun și acum că e bine să rămână în partid, e bine să muncească împreună cu noi, indiferent pe ce poziții suntem. N-am fost întotdeauna pe poziții înalte. Fiecare dintre noi am fost și mai jos și mai sus și mai în stânga și mai în dreapta, dar am tras și am susținut acest partid și Guvernul susținut de partid. Niciun Guvern nu a fost perfect, din câte mi-aduc eu aminte, nu s-a inventat până acum. Dar acest subiect nu-l mai abordez, pentru că mi se pare o copilărie. Din punctul meu de vedere, subiectul este închis. (...) Oricine din partid poate vorbi foarte liber. Fiecare pasăre cu limbajul ei", a spus Dragnea, la finalul ședinței de grup a senatorilor PSD la care a participat.