Video 2 milioane de euro bani publici pentru promovarea cărții lui Ciucă - „Un ostaș în slujba țării” (Snoop). Ciolacu: O să fie best-seller

Data actualizării: Data publicării:
Banner electoral cu Nicolae Ciucă pe un câmp în apropierea Autostrăzii A2,
Banner electoral cu Nicolae Ciucă pe un câmp în apropierea Autostrăzii A2, jud. Constanța. Foto: INQUAM Photos / George Calin

PNL a plătit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare cu imaginea lui Nicolae Ciucă și sloganul „Un ostaș în slujba țării”, panouri amplasate de-a lungul principalelor autostrăzi și drumuri naționale din România, scrie publicația Snoop.ro, care a obținut datele de la Partidul Național Liberal. Aceste costuri, care acoperă o perioadă de trei luni de afișaj, au fost suportate din bani publici, mai precis din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat. 

ACTUALIZARE Premierul Marcel Ciolacu, preşedinte al PSD, evită să comenteze dezvăluirile potrivit cărora sutele de panouri care promovează cartea lui Nicolae Ciucă „Un ostaş în slujba ţării” au fost plătite din bani publici, din subvenţiile primite de PNL. Ciolacu se arată convins că, având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi „un best-seller”.

El a fost întrebat, miercuri, în timpul unei vizite pe şantierul Autostrăzii A7 din judeţul Buzău, ce părere are despre faptul că panourile prin care este promovată cartea semnată de preşedintele PNL Nicolae Ciucă au fost achitate din fonduri publice, din subvenţia primită de PNL ca partid parlamentar.

„Am înţeles că au fost folosite la lansarea unei cărţi. O să fie un best-seller, sunt ferm convins, mai ales că ţinem cont de ce promovare a avut”, a răspuns Ciucă, evitând să facă alte comentarii pe acest subiect.

Portretul lui Nicolae Ciucă apare pe 762 de afișe, multe din cele 400 de panouri plătite de PNL având mai multe fațete, a precizat PNL pentru publicația citată.

Fotografia lui Nicolae Ciucă este cea de pe coperta cărții „Un ostaș în slujba țării”, care urmează să fie lansată. 

Pentru perioada 15 mai – 15 iunie, care s-a suprapus în bună măsură peste campania electorală, PNL a plătit 510.000 de euro chiria pentru panouri, TVA și taxe locale, a comunicat PNL.

În plus, 450.000 de euro este costul care a fost înregistrat o singură dată, la începutul campaniei, pentru producerea panourilor cu cartea și pentru montarea lor.

Totalul de până acum al publicității outdoor pentru carte a fost de două milioane de euro, pe o perioadă de trei luni. 

Până la finalul anului, publicitatea la volumul lui Nicolae Ciucă va costa, în total, peste patru milioane de euro, bani care provin din subvenția primită de PNL de la bugetul de stat.

Citiți materialul integral pe Snoop.ro

Editor : B.P.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Jobul bine plătit pe care mulți îl ignoră. Câți bani face un instalator în România. Leafa ajunge și la de...
Digi FM
Soția lui Ilie Năstase, după ce a depus actele de divorț: "Nu vreau să-l denigrez, doar că nu am mai putut să...
Pro FM
Ce făcea Billy Ray Cyrus la filmările Hannah Montana. Miley l-a dat de gol: „Toată lumea mă învinovățea pe...
Film Now
Zâmbet șarmant, ruj roșu și atitudine senzuală. Scarlett Johansson, în fustă mini la ședința foto pentru...
Adevarul
Reînarmarea poate aduce prosperitate României. Expert: „Cândva am aplicat cu succes asta”
Newsweek
Pensie specială de 25.000 lei la 45 ani. Pensionari cu zeci de ani de muncă iau 1.281 lei. De ce?
Digi FM
Andreea Bălan, în costum de baie roșu și sandale cu toc, pe marginea piscinei. Distracție în prima vacanță a...
Digi World
Ce se întâmplă în organismul tău când stai pe scaun opt ore pe zi. Ce poți face: soluții simple care contează
Digi Animal World
Momentul în care un urs negru urmărește o femeie în vârstă pe o stradă din Connecticut. Imaginile sunt virale
Film Now
Will Smith regretă că a refuzat două dintre cele mai mari filme SF din istorie: "N-am mai spus asta...
UTV
Bianca Censori, copia fidelă a lui Kim Kardashian: body nude și cizme de blană în Beverly Hills