Reacția Selgros după moartea clientului strivit de container

Data actualizării: Data publicării:
Untitled design

Reprezentanții Selgros România au contactat familia victimei decedate în magazinul din Craiova.

Selgros Cash & Carry își exprimă regretul profund pentru pierderea unei vieți omenești. Este și va fi alături de familia victimei, care a fost contactată. Compania face tot ce îi stă în putere pentru a o ajuta, au comunicat joi reprezentanții al comerciantului.

Reamintim că miercuri, un bărbat în vârstă de 52 de ani din Motru a murit după ce un container metalic dintr-un hypermarket din Craiova, manevrat necorespunzător de un angajat, a căzut peste el.

Reprezentanții Selgros Cash & Carry spun că ei colaborează deplin cu organele de anchetă abilitate pentru elucidarea condițiilor în care s-a produs tragedia. Tot autoritățile se vor pronunța cu privire la evoluția și concluziile anchetelor în derulare.

Bărbatul, în vârstă de 52 de ani din Motru, a fost grav rănit, fiind transportat la spitalul din Craiova. În pofida eforturilor depuse de medici, după câteva ore victima a decedat.

Pe numele angajatului, în vârstă de 32 de ani din Craiova, a fost întocmit dosar penal pentru ucidere din culpă.

În mod normal accesul clienților sau al altor angajați în zonele în care au loc operațiuni de manevrare a containerelor cu marfă trebuie interzis.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri