După experimentul Digi24 care a arătat că la DSP nu răspunde nimeni la telefon, Direcția anunță că acum poate prelua 500 de apeluri

Data actualizării: Data publicării:
experiment in direct la digi24: cum raspunde dsp bucuresti

La o săptămână după experimentul făcut de Claudiu Pândaru la Digi24, în prezența lui Raed Arafat, DSP București anunță că are, începânde de joi, un nou call center, cu o capacitate de reacție la 500 de apeluri pe zi. Vinerea trecută, jurnaliștii Digi24 au sunat timp de jumătate de oră la toate numerele de telefon ale DSP București, fără ca cineva să le răspundă. După 30 de minute a răspuns un angajat al instituției. 

După experimentul Digi24, cei de la DSP București s-au plâns că nu au destui angajați și că sunt mereu criticați în presă. 

Raed Arafat, prezent în studioul Digi24, declarase anterior că a detașat personal medical și către DSP-uri. Florentina Iacobi, director adjunct al DSP, a confirmat că a primit ordinul pentru detașarea a 90 de medici care lucrau în cabinetele școlare și a 13 medici epidemiologi. Toți acești medici au început să lucreze la DSP București de luni.

Direcția de Sănătate Publică a Capitalei a fost reclamată în permanență de locuitorii Bucureștiului pentru faptul că este practic imposibil ca cineva care are nevoie de îndrumare în timpul pandemiei de Covid să primească informații sau ajutor de la angajații instituției. 

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București anunță că are acum un call center la care bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți cu privire la infectarea cu virusului SARS CoV 2.

Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 08.00- 22.00 de luni până duminică. Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant,având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS CoV-2.

„Acest call center este un sprijin important pentru protecția și sănătatea bucureștenilor dar, în același timp, reprezintă și un ajutor în preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în București. Încurajez orice persoană care are nevoie de informații sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB Call Center-ul din cadrul Direcției de Sănătate publică București a fost înființat cu sprijinul Guvernului României, Ministerului Sănătății și al Serviciului de Telecomunicații Speciale.

Editor web: Liviu Cojan

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri