Sari la conținut

O nouă clasă de antibiotice, descoperită de cercetătorii americani. Sunt capabile să distrugă bacterii foarte rezistente

O noua clasă de antibiotice a fost descoperită de oamenii de știință de la Universitatea Rockefeller, din SUA. Acestea provin din molecule prezente într-o mare varietate de soluri, scrie iflscience.com

Noii compuși antibiotici descoperiți reprezintă o nouă clasă de peptide - lanțuri de aminoacizi. Aceștia au nevoie de calciu pentru activitatea antibacteriană. Oamenii de știință spun că antibioticele care au nevoie de calciu pentru a-și face efectul sunt deosebit de eficiete.

Cercetătorii au dezvăluit că noile antibiotice, denumite malacidine, au fost capabile să sterilizeze Staphylococcus aureus. Acesta este rezistent la meticilină. În plus, bacteriile atacate cu malacidine nu au dezvoltat rezistență.

Din păcate, medicii spun că este imposibil de preconizat când vor ajunge în clinici și farmacii aceste noi antibiotice.

Etichete: bacterii , antibiotice , descoperiri , universitatea din rockefeller