Un abonat corporate vine la medic de 7 ori pe an, în medie, la un cost de trei ori mai mic decât cel al serviciilor la preț de listă

Data actualizării: Data publicării:
Fady Chreih, CEO Regina Maria (2)_780x440p Articol sustinut de Palmed
Fady Chreih, CEO Regina Maria

Q: Sănătatea privată în România e la ani lumină distanță din păcate de serviciile sanitare oferite de stat. Dacă ar fi să ne uităm la nivel european, din punct de vedere al sănătății private, cum stă România la acest capitol față de alte țări europene?

Fady Chreih, CEO Regina Maria: Prin investițiile realizate de marii furnizori privați, pentru dezvoltarea sistemului sanitar din România, lucrurile au început să evolueze în bine în ultimii 10 ani – în ce privește infrastructura medicală modernă, accesul tot mai facil la servicii chiar și în afara centrelor urbane mari, echipamente de ultimă generație. Însă dacă analizăm statisticile oficiale europene, suntem pe ultimele locuri la tot ce înseamnă prevenție și identificarea afecțiunilor grave; prin urmare, mai avem mult de recuperat la tot ce înseamnă profilaxie și educație medicală.

Q: Să vorbim despre prevenție, ceea ce cu siguranță în România e o zonă la care trebuie lucrat mult. Abonamentul medical poate cumva să ”forțeze” prevenția, să crească gradul de conștientizare?

Fady Chreih, CEO Regina Maria: Cu siguranță! Monitorizăm comportamentul abonaților REGINA MARIA și avem statistici care ne arată că un abonat vine la medic de 7 ori pe an, de aproape 3 ori mai mult decât un pacient fără abonament.

În plus, abonații își înrolează și membrii de familie, care reprezintă aproximativ 20% din portofoliul nostru. Așadar, vedem cum acest beneficiu se extinde tot mai mult dincolo de zona ”clasică” de corporații. Avem abonați foarte mulți copii, dar și lucrători din producție – o categorie care, în mod tradițional, nu este obișnuită să meargă la medic, cu atât mai puțin pentru prevenție. Abonamentul schimbă această mentalitate, încurajează prevenția, contribuie la educația medicală. Obiectivul nostru este ca fiecare angajat din România să facă cel puțin un screening și un set de analize pe an – toate serviciile de prevenție fiind incluse gratuit în abonament.

Q: Ce înseamnă abonamentul medical din punct de vedere al costurilor pentru angajator, dar și pentru angajat?

Fady Chreih, CEO Regina Maria: Observăm o tendință pozitivă, în care angajatorii devin tot mai preocupați de sănătatea fizică și emoțională a angajaților și optează pentru abonamente medicale tot mai complexe sau upgrade-uri către pachete cu mai multe servicii incluse. Nu mai vorbim doar despre servicii medicale standard, ci și despre abonamente de psihoterapie sau programe de wellbeing care abordează sănătatea din punct de vedere holistic. Pentru o companie, costul mediu al unui abonament este de 15 euro/lună, deci 180 euro pe an. Iar din datele noastre, un pacient abonat corporate accesează, în medie, servicii în valoare de peste 530 euro/an.

Așadar, abonamentul nu doar susține prevenția și creșterea gradului de educație medicală al populației, ci este și un instrument accesibil, care ajută oamenii să economisească atunci când merg la medic.

Q: Cine poate avea abonament medical?

Fady Chreih, CEO Regina Maria:. Abonamentul este un produs de economisire, pentru că odată ce ai abonament, plătești mai puțin decât dacă ai accesa serviciile la preț de listă. Costul anual al unui abonament medical este de 3 ori mai mic decât cel al 2-3 consultații și analize medicale de rutină achitate la preț de listă.

Există oferte atât pentru persoane fizice, cât și pentru IMM-uri, startup-uri, corporații și firme din producție. Observăm că sunt tot mai mulți angajați – din toate marile sectoare economice, care folosesc activ abonamentul, văd beneficiile serviciilor, și care își doresc abonamente inclusiv pentru familie.

 

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri